تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

February 11, 2014
9:14 سه شنبه، 22ام بهمنماه 1392
کد خبر: 60791

عینک گوگل به بازار ایران رسید!

گوگل گلس یا عینک گوگل که آینده دنیای موبایل را متحول خواهد کرد، یکی از جذاب ترین محصولات دیجیتالی است که طی سال های اخیر معرفی شده و افراد زیادی علاقمند هستند تا هر چه زودتر آن را امتحان کنند. اما تا امروز گوگل گلس در اختیار کاربران محدودی قرار گرفته و خبرها حاکی از آن است که مدل تجاری آن تا اواسط سال ۲۰۱۴ وارد بازار نخواهد شد و فقط سری محدودی با نام Explorer Edition توزیع گشته است.
 
google glass.jpg
به گزارش آژانس خبری فناروی اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، خبر خوب ما برای اهل فن و تکنولوژی این است که همزمان با رونمایی جهانی، هایپر تاچ نیز در تهران از این محصول پرطرفدار رونمایی کرده و بسیاری را برای اولین تجربه شان از گوگل گلس،  به خیابان جمهوری می کشاند.
 
عینک گوگل یک همراه هوشمند پوشیدنی است که وزنی کمتر از یک عینک آفتابی دارد و مجهز به فرمان گیر صوتی  است و نیاز شما را به رابط های لمسی(Touch Screen) از بین می برد. رابط تصویری آن نیز یک تصویر تابانده شده در داخل یک منشور است که همیشه در مقابل چشم راست شماست و اندازه آن معادل یک تصویر 25 اینچ می باشد.
 
هایپر تاچ همانطور که از نام آن پیداست، اولین هایپر مارکت موبایل و تبلت در ایران می باشد و قصد دارد جدیدترین محصولات هوشمند موبایل و تبلت از بهترین برندهای جهان را در ایران عرضه کند. هایپرتاچ فروشگاهی است که در آن همه برندها فضایی برای خود دارند و جدیدترین و بهترین محصولات آن برند روشن و آماده برای تست کردن هستند تا بتوانید آن ها را لمس کنید، مقایسه کنید و انتخاب کنید. در این فروشگاه یک تیم با تجربه مشاور فروش حضور دارد که با دانش فنی کامل به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک خواهد کرد. هایپرتاچ در روزهای پایانی سال 1392 هر شب 3 قرعه کشی با جوایزی خاص، برگزار خواهد کرد و برای هدیه قرعه کشی بزرگ پایان سال خود نیز گوگل گلس را انتخاب کرده است.
 
برای اولین تجربه گوگل گلس تان به خیابان جمهوری، تقاطع دانشگاه، فروشگاه هایپر تاچ سر بزنید یا به وبسایت hypertouch.ir مراجعه کنید.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.