تلفن همراه

سخت‌افزار

گوشی

February 25, 2014
13:46 سه شنبه، 6ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61053

رونمایی از نخستین ساعت هوشمند هواوی+ویدئو

هووآوی نخستین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد؛ این ساعت هوشمند دارای یک گوشی مجزا برای تماس‌های صوتی است.
 
به گزارش فارس به نقل از اینگجت  هووآوی نخستین ساعت هوشمند خود را با نام TalkBand B1معرفی کرد. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش منعطف OLED با اندازه 1.4 اینچی، توانایی‌های ردیابی تناسب اندام و همین طور یک گوشی ( برای قرار گرفتن در گوش ) برای تماس های صوتی است.
 
 
این ساعت هوشمند با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است.
 
عمر باطری محصول جدید هووآوی  6 روز است. کاربر می‌تواند برای مکالمه گوشی را از ساعت هوشمند جدا کنید. همین گوشی سبب شده که TalkBand B1 کمی ضخیم به نظر برسد و خود گوشی هم 7 ساعت طول عمر باتری دارد.
 
صفحه نمایش این محصول بسیار شبیه مچ بند معروف Nike FuelBand است.
 
این ساعت هوشمند می تواند اطلاعاتی همچون تعداد قدم های طی شده، فاصله طی شده و همین طور میزان کالری‌هایی که سوزانده اید را اندازه گیری کند.
 
TalkBand B1 همچنین می تواند اوضاع و میزان خواب شما را هم کنترل کند و شما را در وقت مناسب از خواب بیدار کند، بدون اینکه چرخه خواب عمیق شما را به هم بزند.
 
این محصول قرار است در ماه مارس در چین عرضه شود و زمان عرضه جهانی آن فصل دوم سال 2014 اعلام شده است.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.