اپراتورها

تلفن همراه

February 28, 2014
18:07 جمعه، 9ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61090

کمپین همراه طبیعت: از دریافت قبض انصراف دهید، همین!

از روز پنج شنبه ۸ اسفندماه، همزمان با آغاز نمایشگاه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، کمپین «همراه طبیعت» اپراتور اول کلید می خورد. 
 
به گزارش وبسایت همراه اول، از هشتم تا پانزدهم اسفندماه(روز درختکاری)، با هدف فرهنگ سازی و کمک به حفاظت از محیط زیست کشور، همراه اول کمپین «همراه طبیعت» خود را آغاز می کند.
بر اساس این طرح، همراه اولی ها می توانند با فعال سازی «عدم چاپ قبض» و «خرید شارژ الکترونیکی» برای رسیدن به هوایی پاک و آسمانی فیروزه ای همراه طبیعت شوند.
 
مشترکین اعتباری همراه اول می توانند برای همراهی با این طرح، بجای خرید شارژ کاغذی، بصورت الکترونیک(سامانه ۹۹۹۰، سرویس جیرینگ، دستگاه های ATM، POS و …) شارژ مورد نیاز خود را تهیه کنند.
همچنین مشترکین دائمی که حدود ۱۷ میلیون از مشترکین همراه اول را تشکیل می دهند، می توانند با عدم دریافت صورت حساب کاغذی، سهم به سزایی در حمایت از محیط زیست ایفا کنند.
 
مشترکین دائمی همراه اول علاوه بر پرتال، از طریق کد دستوری (USSD)، پیامک و تماس با ۹۹۹۰ نیز می توانند عدم چاپ قبض خود را اعلام کنند. این افراد با شماره گیری کد دستوری#۱۱۴*۱۱۱* یا ارسال عدد ۱۱۴ به سرشماره پیامکی ۱۱۱ و یا تماس با مرکز اطلاع رسانی ۹۹۹۰ می توانند عدم چاپ قبض خود را فعال کنند.
همراه اول روش هایی جایگزین برای رؤیت صورتحساب در نظر گرفته است. همراه اولی ها می توانند به جای دریافت قبض کاغذی، از روش های«مراجعه به پرتال»، «ارسال پیامک به ۹۹۰۰۰۹»، «تماس با سامانه ۹۹۹۰»، «ارسال عدد ۱۱۱ به سرشماره پیامکی ۱۱۱» و «شماره گیری کد دستوری #۱۱۱*۱۱۱*» اقدام کنند.
 
همراه اول در کمپین «همراه طبیعت» خود،‌ با تآکید بر اینکه اگر تمامی مشترکین دائمی، دریافت صورتحساب کاغذی خود را لغو کنند، سالانه از قطع ۳۴۶۸ درخت جلوگیری می شود؛ مشترکین خود را به مشارکت در این طرح طبیعت دوستانه دعوت کرده است.
 
براساس این اطلاعیه، علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، به غرفه این اپراتور در نمایشگاه فن آوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال (۸ تا ۱۱ اسفند، سالن ۳۸ نمایشگاه بین المللی تهران) و یا پرتال این شرکت به نشانی WWW.MCI.IR مراجعه کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.