تلفن همراه

گوشی

March 2, 2014
13:00 یکشنبه، 11ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61151

سری جدید گوشی‌های ال‌جی با F70 معرفی شد

شرکت کره‌ای LG سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود معرفی کرده است که با هدف مختلف وارد بازار می‌شود و با توجه به امکانات متوسط خود می‌تواند فروش بالاتری در بازار جهانی داشته باشد.
 
 
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، نخستین گوشی معرفی شده در این سری از محصولات LG با نام F70 معرفی شده و در "کنگره جهانی تلفن‌همراه"(MWC 2014) از آن رونمایی شده است. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4.5 اینچی دارد که در سری گوشی‌های متوسط طبقه‌بندی می‌شود و برای آن قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE در نظر گرفته شده است.
 
این گوشی هوشمند در حالی وارد بازار شده است که شرکت LG چند روز قبل به طور صریح هدف جدید خود برای حضور پررنگ‌تر در بازار جهانی 4G را اعلام کرد.
 
گوشی هوشمند F70 شامل پردازنده چهار هسته‌ای می‌شود که هر هسته آن با توان 1.2 گیگاهرتز فعالیت می‌کند و برای آن یک باتری جداشدنی با توان 2440mAh در نظر گرفته شده است. شرکت LG ادعا می‌کند که محصول یاد شده بیشترین ظرفیت باتری را بین گوشی‌های مشابه خود دارد و به همین خاطر کاربران بدون هرگونه نگرانی می‌توانند از خدمات LTE روی آن بهره‌مند شوند.
 
روی این گوشی هوشمند نسخه 4.4 سیستم‌عامل اندروید موسوم به KitKat نصب شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم یک گیگابایتی و دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.
 
جدیدترین گوشی هوشمند LG قابلیت ویژه‌ای را با نام Easy Home شامل می‌شود که کاربران به واسطه آن می‌توانند اندازه آیکون‌ها در صفحه اصلی را تغییر دهند یا بر اساس سلیقه خود از صفحه اصلی گوشی استفاده کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.