اپراتورها

تلفن همراه

March 2, 2014
13:16 یکشنبه، 11ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61161

واکنش دیرهنگام صاایران به اظهارات سیدهاشمی در خصوص راه اندازی خط تولید سیم کارت: از ابتدای امسال 4میلیون سیم به همراه اول تحویل داده ایم

شرکت صنایع الکترونیک ایران اعلام کرد در سال جاری ۴ میلیون سیم‌کارت جاوا به شرکت همراه اول تحویل داده است.
 
 
به گزارش تسنیم، شرکت صنایع الکترونیک ایران با ارسال نامه‌ای برای رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران به اظهارات وی در مورد راه اندازی یک واحد تولید کارت‌های اعتباری و سیم‌کارت در کشور واکنش نشان داد.
 
در این نامه که رونوشتی از آن در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داده شده آمده است:
"اخیرا مصاحبه‌ای از جنابعالی منتشر گردید مبنی بر اینکه با راه‌اندازی واحد تازه تأسیس تولید کارت‌های اعتباری و سیم‌کارت در کشور، خرید سیم‌کارت توسط شرکت مخابرات ایران داخلی شده است.
با توجه به همکاری دیرینه آن شرکت محترم با مجموعه صاایران در حوزه‌های مختلف از جمله تولید کارت‌های اعتباری و سیم‌کارت، عنایت به نکات زیر سبب مزید امتنان است.
این شرکت تولید انبوه کارت تلفن را از سال 1373 در شیراز آغاز نموده و در چندین مرحله نسبت به بروزرسانی خط تولید اقدام نمود، به گونه‌ای که تاکنون نزدیک به 400 میلیون عدد کارت تلفن برای شرکت مخابرات تولید نموده است.
شرکت صنایع الکترونیک ایران تنها تولید کننده میکرو ماژول (قسمت طلایی رنگ حاوی تراشه) در کشور با ظرفیت بالغ بر 3 میلیون میکرو ماژول در ماه است.
این شرکت تولید داخلی سیم‌کارت را از سال 81 با تحویل یک میلیون عدد سیم‌کارت به مخابرات ایران آغاز کرد و در آخرین قرارداد خود در سالجاری و تاکنون بالغ بر 4 میلیون عدد سیم‌کارت جاوا به شرکت همراه اول تحویل داده است. همچنین بالغ بر 500 هزار عدد سیم‌کارت WLL تولید و به آن شرکت محترم تحویل داده است.
این شرکت از سال 1385 تاکنون بالغ بر 40 میلیون عدد کارت سوخت را تولید و به شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران تحویل داده است. همچنین تولید نسل جدید کارت‌های سوخت مبتنی بر جاوا از سال 1391 توسط این شرکت صورت می‌گیرد.
شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران از سال 1385 بالغ بر 1.5 میلیون کارت هوشمند حکمت نیروهای مسلح تولید کرده و در حال حاضر، تولید نسل جدید این‌ کارت‌ها که مبتنی بر جاوا است، در دستور کار این شرکت قرار دارد.
در حوزه کارت مغناطیسی، این شرکت بالغ بر 350 میلیون بلیط مغناطیسی و 10 میلیون کارت بانکی را در شیراز تولید نموده است.
شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران، اولین صادر کننده کارت تلفن و سیم‌کارت بوده و تجربه صادرات نزدیک به 2 میلیون عدد کارت تلفن و سیم‌کارت را در کارنامه خود دارد.
در سال 1391 پروژه بومی‌سازی کارت ملی هوشمند که در معاونت محترم علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان پروژه مهر ماندگار تعریف شده با مدیریت این شرکت به عنوان تنها متولی رسمی بومی‌سازی اجزاء کارت ملی هوشمند در کشور (تراشه، سیستم عامل، بدنه و …) و با بهره‌گیری از توانمندی‌های داخلی در حال انجام است."
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.