اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

March 4, 2014
15:04 سه شنبه، 13ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61195

رئیس هیئت مدیره مخابرات: امنیت خواسته حاکمیت از مخابرات است

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: شرکت مخابرات سومین شرکت از نظر فروش و درآمد، ششمین شرکت از نظر ارزش افزوده و نهمین شرکت از نظر سودآوری است.
 
به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدمصطفی سیدهاشمی در مراسم افتتاح همزمان 257 طرح مخابراتی در استان مرکزی افزود: در طول این قرن هیچ معامله‌ای بالاتر از طرح‌های مخابرات در کشور ما صورت نگرفته است.
 
وی حاکمیت، ذینفعان و نیروی انسانی را از بخش‌های مهم مرتبط با فعالیت‌های این شرکت عنوان و اظهار کرد: با تدبیر و دوراندیشی بسیاری از تحولات در کار و صنعت صورت خواهد گرفت.
 
او ادامه داد: خواسته حاکمیت از مخابرات، امنیت است و بر این اساس، مجموعه مخابرات حق ورود به حریم مردم و استراق سمع در مکالمه دو مشترک را ندارد.
 
وی افزود: ذینفعان، صاحبان مخابرات هستند و بر این اساس، شرکت مخابرات موظف است سهم و برند آنها را حفظ کند و اجازه پایین آمدن ارزش و سهم آنها را ندهد چراکه سهمی که دارای سود بیشتری است در بازار ارزش دارد.
 
او گفت: نرخ مکالمات در سراسر ایران از سال 81 تاکنون از 44 ریال تنها به 50 ریال افزایش یافته و بر اساس دستور دولت تدبیر و امید افزایش نرخ مکالمات متوقف شد.
 
سیدهاشمی توضیح داد: درحال حاضر نه تنها نرخ مکالمات افزایش نیافته بلکه قیمت بین شهری داخل استان با شهر اراک بصورت یکپارچه درآمده است.
 
وی با بیان این که هم‌کدی یک سال است که در استان درحال اجراست، افزود: شرکت مخابرات ایران برای یکپارچه کردن قیمت بین شهری بالغ بر 15 میلیارد ریال متضرر شده است.
 
وی تأکید کرد: این مهم در راستای خصوصی‌سازی و در راستای جلب رضایت مشتریان صورت گرفته است.
 
وی با اشاره به افتتاح طرح‌های مخابراتی در استان مرکزی، خاطرنشان کرد: امروز شرکت مخابرات به مبلغ 1.5 برابر کل اعتبارات عمرانی استان، نسبت به افتتاح پروژه‌ها اقدام کرده است.
 
وی از کارکنان بعنوان سرمایه معنوی این شرکت نام برد و عنوان کرد: ادعا داریم حقوق پرداختی به کارمندان شرکت مخابرات کمتر از بخش‌های دیگر نیست و در سراسر کشور آیین‌نامه، حقوق و مزایای کارمندان به یک میزان است.
 
این مسوول با اشاره به اینکه 30 منطقه مخابراتی در کشور فعال است، تصریح کرد: با همه استان‌های تحت پوشش خدمات مخابرات، عادلانه برخورد می‌کنیم.
 
وی با بیان این که دولت وظیفه رسیدگی به مناطق روستایی را بر عهده وزارت ارتباطات نهاده، تصریح کرد: شرکت مخابرات نقش پول جمع کردن و واریز به حساب وزارت ارتباطات را به خوبی ایفا کرد به گونه‌ای که در این راستا بدون دریافت دیناری از دولت، بیش از سه هزار و 600 میلیارد تومان به دولت پول پرداخت شده است.
 
سیدهاشمی همچنین گفت: با هماهنگی استاندار اعتباری در اختیار مدیرعامل شرکت مخابرات استان قرار می‌دهیم تا بعنوان پاداش به کارمندان مخابرات اهدا شود.
 
به گزارش ایسنا در این مراسم سیستم آوای انتظار برای مشترکین تلفن‌های ثابت به طور نمادین افتتاح شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.