اپراتورها

تلفن همراه

March 11, 2014
16:58 سه شنبه، 20ام اسفندماه 1392
کد خبر: 61275

تخفیف 300 تومانی تالیا برای هر دقیقه مکالمه با افغانستان

مدیرعامل شرکت تالیا از کاهش 300 تومانی تعرفه هر دقیقه تماس با کشور افغانستان خبر داد.
 
ناصر کریم صراف در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: از آنجا که کاهش هزینه های ارتباطی همواره یکی از خواسته‌های مشترکین در هر شبکه موبایل محسوب می شود شرکت تالیا در آستانه فرارسیدن سال نو در گام اول تعرفه تماس با کشور افغانستان را به منظور رفاه حال مشترکان خود کاهش داده است.
 
وی ادامه داد: بر همین اساس از امروز(بیستم اسفند ماه)مشترکان می توانند با شماره گیری 040 در ابتدای شماره خود به جای هزینه 900 تومانی، برای هر دقیقه مکالمه با این کشور هزینه ای 599 تومانی پرداخت کنند. این تعرفه برای تماس با شبکه‌های موبایلی و تلفن ثابت این کشور یکسان است.
 
 
به گزارش ایسنا، در داخل کشور نیز به تازگی تالیا اقدام به فلت‌سازی شبکه خود کرده و برای تمامی تماس‌های درون شبکه‌ای خود (فارغ از اینکه بین مشترکان کدام استانها باشد) تعرفه 599 ریالی را در نظر گرفته است.
 
همچنین در داخل هر استان برای هر دقیقه مکالمه از خط تالیا با تلفن ثابت یا خط همراه اول در ساعات پیک تعرفه‌ای 670 ریالی و در ساعات غیر پیک 536 ریالی در نظر گرفته شده است.
 
برای مکالمه با تلفن ثابت یا خط همراه اول استانهای دیگر نیز مشترکان تالیا برای هر دقیقه مکالمه در ساعات پیک 1139 ریال و در ساعات غیر پیک 804 ریال هزینه پرداخت می کنند.
 
هزینه مکالمه از خط تالیا با هر یک از اپراتورهای دیگر (ایرانسل و رایتل) نیز در ساعات پیک و غیر پیک 936 ریال در نظر گرفته شده است.
 
ساعات پیک در شبکه تالیا از 8 تا 21 در نظر گرفته شده و 21 تا 8 در این شبکه به عنوان ساعتهای غیرپیک محسوب می شود. همچنین روزهای جمعه و ایام تعطیل به طور کلی جزو ساعتهای غیر پیک این شبکه به شمار می روند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.