اپراتورها

تلفن همراه

March 28, 2014
8:51 جمعه، 8ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61388

عرضه تخفیف در بهای بلیط سینما و تئاتر به مشترکین ایرانسل

اپراتور دوم تلفن همراه برای مشترکان خود امکانی فراهم کرده تا برای برخی سینماها و یک نمایش تئاتر از تخفیف‌های 50 و 20 درصدی بهره مند شوند.

مدیر روابط عمومی ایرانسل در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: در قالب این طرح مشترکان اعتباری علاقمند می‌توانند با انتخاب فیلم و سینما، کد تخفیف مربوط به آن فیلم و سینما را از طریق خط ایرانسل خود دریافت کرده و با ارائه آن به گیشه در روزهای یکشنبه از ۵۰درصد تخفیف بهره مند شوند.

به گفته آرش کریم‌بیگی سینماهای طرف قرارداد در این گام شامل سینما جوان، دهکده، ایران و بهمن هستند که برای دریافت کد تخفیفی کافی است مشترکین نام سینما را به کد مربوطه همان سینما پیامک کنند.

به گفته مدیر روابط عمومی ایرانسل شماره 737370 برای سینما بهمن، 737371 برای سینما ایران، 737372 برای سینما جوان و 737374 برای سینما دهکده المپیک اختصاص داده شده است.

وی با یادآوری این که پیش ازاین نیز امکان استفاده از تخفیف برای فیلم های سینمایی مطرح بوده اظهار کرد: اکنون با بهره گیری از تجربیات پروژه پیشین، قدمی به سوی تئاتر برداشته‌ایم و با عقد قرارداد با انجمن هنرهای نمایشی ایران به مشترکان ایرانسل این امکان را خواهیم داد تا این بار از تخفیف های تئاتری برخوردار شوند.

به گفته وی مشترکین ایرانسل می‌توانند از 20 درصد تخفیف در برنامه هایی که از قبل اطلاع رسانی می شود، برخوردار شوند و در این راستا، اولین همکاری مشترک ایرانسل و این انجمن، نمایش «سقراط» خواهد بود که از هفت تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ در تالار وحدت تهران به روی صحنه می رود.

بر این اساس مشترکان اپراتور دوم می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به ۷۹۱۱۱ کد تخفیف این نمایش را حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از ارسال پیامک دریافت کنند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.