فناوری اطلاعات

April 5, 2014
5:52 شنبه، 16ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61502

اپل دهُمین برند بر‌تر جهان شد، مایکروسافت یازدهم، گوگل بیست و ششم

فهرست قوی‏‌ترین برندهای جهان که هر ساله توسط شرکت کوربرند (CoreBrand) منتشر می‌‏شود، نشان می‌‏دهد شرکت‏‌های مطرح آی تی جایگاه ویژه‌‏ای در این فهرست دارند. 
 
به گزارش وب‌‏سایت pcworld، شرکت کوربرند که هر ساله فهرست صد برند بر‌تر دنیای تجاری را منتشر می‌‏کند امسال نیز آن را منتشر کرده است. در این فهرست که نام‏‌های همیشگی مثل کوکاکولا، مک دونالد و دیزنی در رده‏‌های اول دیده می‌‏شود، اپل توانسته است نام خود را وارد ۱۰ برند بر‌تر جهان کند. 
 
شرکت کوربرند جایگاه دهم این فهرست را به اپل اختصاص داده است. شرکت مایکروسافت نیز توانسته است پس از اپل رتبه یازدهم این فهرست را از آن خود کند. شرکت‌‏های گوگل، یاهو و سونی نیز به ترتیب در جایگاه‌های بیست و ششم، بیست و هشتم و سی و یکم قرار گرفته‌‏اند. 
 
بر اساس این گزارش، اختصاص رتبه یازدهم به مایکروسافت ممکن است تعجب برخی از صاحب‏نظران دنیای آی تی را برانگیزد، اما نباید فراموش کرد که مایکروسافت در بازار ابزارهای همراه نتوانسته موفقیت چندانی کسب کند و اعتبار برند خود را تثبیت کند، در بازار رایانه‏‌های شخصی و نیز در محیط‏‌های کاری همچنان یکی از کارآمد‌ترین و قوی‏‌ترین برندهای تجاری محسوب می‌‏شود. 
 
شرکت کوربرند فهرست کامل بر‌ترین برندهای تجاری را در وب‏‌سایت خود منتشر کرده است، البته دسترسی به آن منوط به ثبت نام رایگان در این سایت است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.