اپراتورها

تلفن همراه

April 15, 2014
13:39 سه شنبه، 26ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61668

قبض‌های گران در انتظار شرکت‌کنندگان مسابقه نوروزی تلویزیون

پس از اعلام نتایج مسابقه تلفنی «نو در دو» که در نوروز از تلویزیون پخش شد؛ مشخص شد مردم زیادی برای کسب امتیاز بیشتر تلاش کرده‌اند و ماحصل آن از 50 تا 3500 امتیاز است؛ این مسابقه قبض‌هایی از 5 تا 200 هزار تومان را رقم خواهد زد.
 
مدتی است پای مسابقات تلفنی 909 به تلویزیون باز شده است. این شماره‌ها پیش از این بیشتر در برنامه‌های کودک مورد استفاده قرار می‌گرفت و در جلب نظر مخاطب گروه کم‌سن موفق بود اما اکنون کارایی جدیدی از این امکان پیش روی تولیدکنندگان برنامه‌های تلویزیونی نمایان شده است.
 
همچنان که در نوروز 93 شاهد پخش مسابقه تلفنی «نو در دو» با شماره 909 بودیم. با این تفاوت که هزینه این مسابقه از دقیقه‌ای حدود 100 تا 200 تومان به علاوه هزینه تماس معمول این شماره‌ها، به هر دقیقه هزار تومان به علاوه هزینه تماس تغییر کرده بود.
 
مسابقه با تبلیغات مداوم و استقبال مردم برگزار شد و پس از پایان، نتایج قابل توجه بود؛ برخی شرکت‌کنندگان بیش از 3 هزار امتیاز کسب کرده‌‌اند.
 
یک شرکت کننده با 210 امتیاز می‌گوید که جایزه پاسخ صحیح به هر سوال 10 امتیاز بوده و حدود 20 دقیقه در این مسابقه از تلفن استفاده کرده است.
 
به این ترتیب هزینه شرکت در مسابقه برای او حدود 20 هزار تومان خواهد شد.
 
شرکت کننده دیگری برخلاف شرکت‌کننده قبلی معتقد است: پاسخ‌گویی به هر سوال به حدود 30 ثانیه زمان نیاز داشته است؛ نه یک دقیقه.
 
با فرض صحت گفته شرکت‌کننده دوم و احتساب ارزان‌ترین حالت، به نظر می‌رسد مشترکانی که امتیاز هزارتایی کسب کرده‌اند، بیش از 50 دقیقه مکالمه داشته‌اند و حداقل مبلغ 50 هزار تومان به صورت حساب تلفن آنها اضافه شده ‌است که در عمل یقینا دقایق حضور در مسابقه از این محاسبه بیشتر بوده است.
 
با مشاهده فهرست برندگان این مسابقه مشاهده می‌شود که اتفاقا شمار دارندگان بیش از هزار امتیاز کم نیست و بسیاری نیز امتیاز 3 هزار تایی کسب کرده‌اند. این افراد حدود 150 تا 200 هزار تومان برای شرکت در مسابقه هزینه کرده‌اند.
 
به طور یقین در نهایت بهترین نتیجه متعلق به برندگان است. اما برای باقی شرکت‌کنندگان که به قید قرعه در این مسابقه برنده شده‌اند، به خصوص دارندگان امتیازهای بالا موضوع به صورت معکوس پشیمان کننده خواهد شد.
 
در پانزدهم ماه خرداد، هر چه امتیاز بیشتر قبض تلفن بیشتری انتظار شرکت کنندگان مسابقه «نو در دو» را خواهد کشید.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.