اپراتورها

تلفن همراه

April 15, 2014
14:36 سه شنبه، 26ام فروردینماه 1393
کد خبر: 61675

از برج های دوقلو مخابرات چه خبر ؟

برنامه ساخت برج های دوقلو اداری شرکت مخابرات ایران طبق برنامه با جدیت کامل پیش می رود .
 
به گزارش مخابرات ایران، مهندس رفیعی، مدیرعامل شرکت مدیریت املاک مخابرات ایران با بیان تشریح وضعیت ساخت این پروژه گفت: ساخت برج های اداری شرکت مخابرات ایران طبق برنامه و بدون وقفه و جدیت کامل هیأت محترم مدیره شرکت مخابرات ایران در حال انجام و پس از اتمام عملیات گودبرداری به زودی کار ساخت فونداسیون سازه آغاز خواهد شد.
 
مجری این پروژه ضمن بیان اهمیت مسایل ایمنی عملیات خاکبرداری افزود: با توجه به بزرگ بودن پروژه و حجم بالای خاک برداری و جلوگیری از ریزش های احتمالی و مهمتر از همه عدم آسیب به لاین کندرو جنوبی بزرگراه همت، با بکار گرفتن متخصصان، محاسبات پیشگیرانه در خصوص جلوگیری از ریزش احتمالی دیواره ها و پایدارسازی گود انجام و تکنیک های علمی در این زمینه بکار گرفته شد.
 
مدیرعامل شرکت مدیریت املاک، ساخت 127 شمع اتکایی به ارتفاع 20 تا 27 متر در ضلع جنوب و جنوب غربی محوطه گودبرداری شده و تزریق رشته های فولادی (strand) به طول 17 متر در داخل دیواره ها را از تکنیک های بکاربرده شده برای استحکام سازی دیواره ها برشمرد و افزود: مسلح کردن شمع ها به بتن و آرماتور و کشیدگی رشته های فولادی با فشار 30 تا 40 تن با مهار بست های صفحه ای از جمله کارهای زمان بری بود که به خاطر بالا بردن ایمنی در کار انجام شد.
 
مهندس رفیعی در بیان کارهای پیش بینی نشده در پروژه گفت: وجود آب های زیرسطحی در لایه های زمین و پیدایش ناگهانی آن باعث کندی عملیات گودبرداری شد که با انجام زه کشی و هدایت آن به کانال های زیرزمینی شهری توانستیم آن را مهار کنیم.
 
وی میزان کل حجم عملیات خاکبرداری را حدود 500هزار متر مکعب عنوان کرد و افزود: از این مقدار حدود 250هزار متر مکعب در گذشته خاکبرداری شده بود لذا با ادامه عملیات در حال حاضر انجام خاکبرداری رو به اتمام است.
 
مدیرعامل شرکت مدیریت املاک، همچنین وجود خط لوله انتقال گاز شهری را در زمین عامل تاخیر در اجرای گودبرداری عنوان کرد و گفتک با تعامل هایی که با داره گاز انجام دادیم با تقبل بخشی از هزینه جابه جایی توانستیم با کمک اداره ذیربط این خط لوله را به بیرون از زمین انتقال دهیم.
 
مجری اجرای پروژه در بیان این سؤال که آیا مشاوران و پیمانکاران اجرای این پروژه ایرانی هستند گفت: تمامی عملیات اجرا و نظارت بر اجرای پروژه توسط شرکت ها و متخصصان ایرانی انجام شده و خواهد شد.
 
مهندس رفیعی، از تمامی کارکنان به خاطر پیگیری روند ساخت برج های دوقلو شرکت مخابرات ایران قدردانی کرد و افزود: یقینا انجام پروژه ای به این بزرگی با حمایت کارکنان و هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران ممکن خواهد بود.
 
وی تفکر انجام این پروژه را حاصل تمرکز بر همگرایی و سرمایه گذاری شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی برشمرد و افزود: ساخت برج های دوقلو اداری شرکت مخابرات ایران با عنوان سومین برج مرتفع کشور به خاطر حفظ شأن کارکنان خواهد بود.
 
گفتنی ست، برج های دوقلوی شرکت مخابرات ایران در زمینی به مساحت 27هزار متر مربع و زیر بنای ۱25 هزار متر مربع در دو برج ۳۰ طبقه و چهار طبقه دفنی در حال احداث است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.