اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

June 20, 2014
13:53 جمعه، 30ام خردادماه 1393
کد خبر: 62790

شبکه اینترانت بسیج در راه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور، به راه اندازی شبکه شهاب در بسیج اشاره کرد و گفت: این شبکه تاکنون به 30 هزار نقطه مشترک رسیده است.
 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور، به راه اندازی شبکه شهاب در بسیج اشاره کرد و گفت: این شبکه تاکنون به 30 هزار نقطه مشترک رسیده است.
 
به گزارش مهر، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر چهارشنبه در پرسش و پاسخ در جلسه گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه کشور با عنوان اینکه، شبکه شهاب شبکه اینترانت و پاک است و بزودی این شبکه به خانه ها کشیده می شود.
 
سردار نقدی با اشاره به اینکه بسیج با آنکه صبغه اعتقادی بالایی دارد ولی تعریف اعتقادی تاکنون نداشته، گفت: طرح صالحین تنها طرحی است که در هیچ جایی نسبت به آن جواب منفی نشنیده ایم.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور تصریح کرد: موفق شدیم در طرح صالحین از وجود 20 هزار روحانی استفاده کنیم و برنامه داریم از کل 170 هزار روحانی فعال کشور بهره بریم.
 
سردار نقدی ادامه داد: رسیدن به اینکه چه مقدار از مردم محله و شهر در صفهای نماز جماعت و جمعه شرکت می کنند از جمله چشم انداز بسیج در جامعه است.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور در پاسخ به ضرورت توسعه پوشش آنتن دهی رسانه ملی گفت: صدا و سیما، قرارگاه و ستادی دارد که سعی می کنند آنتن دهی رسانه ملی را در مناطق بالا برند.
 
وی اظهار داشت: همچنین قراردادی با صدا و سیما داریم تا آنتن دهی را بالا بریم و اکنون مشکل ما تنها روستاهای کوچک نیستند بلکه در شهرها نیز از نظر آنتن دهی شبکه ها مشکل داریم.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.