آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

باندپهن ثابت

رگولاتوری

June 25, 2014
7:41 چهارشنبه، 4ام تیرماه 1393
کد خبر: 62937

ﺗﻌﺮﻓﻪ اﺟﺎره ﻟﻴﻨﻚ‌ﻫﺎی ﻛﻢ‌ﺳﺮﻋﺖ و ﭘﺮﺳﺮﻋﺖ ﺷﺒﻜﻪ ﺳﻴﮕﻨﺎﻟﻴﻨﮓ زﻳﺮﺳﺎﺧﺖ مشخص شد

براساس ﻣﺼﻮﺑﻪ ﺷﻤﺎره 1 ﺟﻠﺴﻪ ﺷﻤﺎره 167 ﻛﻤﻴﺴﻴﻮن ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻣﻘﺮرات ارﺗﺒﺎﻃﺎت که در آخرین روز خردادماه سال جاری برگزار شده، ﺗﻌﺮﻓﻪ اﺟﺎره ﻟﻴﻨﻚ ﻫﺎی ﻛﻢ‌ﺳﺮﻋﺖ و ﭘﺮﺳﺮﻋﺖ ﺷﺒﻜﻪ ﺳﻴﮕﻨﺎﻟﻴﻨﮓ ﺳﺮاﺳﺮی ﺷﺮﻛﺖ ارﺗﺒﺎﻃﺎت زﻳﺮﺳﺎﺧﺖ مشخص شد. 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ﺳﺮﻋﺖ ﺷﺒﻜﻪ ﺳﻴﮕﻨﺎﻟﻴﻨﮓ ﺳﺮاﺳﺮی ﺷﺮﻛﺖ ارﺗﺒﺎﻃﺎت زﻳﺮﺳﺎﺧﺖ را ﺑﺮرﺳﻲ و ﺗﻌﺮﻓﻪ اﺟﺎره ﻣﺎﻫﺎﻧﻪ ﻫﺮ ﻟﻴﻨﻚ را ﺗﺼﻮﻳﺐ ﻛﺮد.
 
براین اساس، ﺗﻌﺮﻓﻪ اﺟﺎره ﻣﺎﻫﻴﺎﻧﻪ ﻟﻴﻨﻚ ﻫﺎی ﻛﻢ ﺳﺮﻋﺖ و ﭘﺮ ﺳﺮﻋﺖ ﺷﺒﻜﻪ ﺳﻴﮕﻨﺎﻟﻴﻨﮓ ﺳﺮاﺳﺮی ﺷﺮﻛﺖ ارﺗﺒﺎﻃﺎت زﻳﺮﺳﺎﺧﺖ، به ازای ﻫﺮ ﻟﻴﻨﻚ E1 ﺑﺎ ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﻇﺮﻓﻴﺖ 6 ﻟﻴﻨﻚ ﺳﻴﮕﻨﺎﻟﻴﻨﮓ ﻛﻢ ﺳﺮﻋﺖ (LSL)، ماهیانه یک میلیون تومان، تعرفه ماهیانه ﻫﺮ ﻟﻴﻨﻚ E1 ﺑﺎ ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﻇﺮﻓﻴﺖ 16 ﻟﻴﻨﻚ ﺳﻴﮕﻨﺎﻟﻴﻨﮓ ﻛﻢ ﺳﺮﻋﺖ ماهیانه یک میلیون و 500هزار تومان و ﻫﺮ ﻟﻴﻨﻚ ﭘﺮﺳﺮﻋﺖ ATM ﺳﻴﮕﻨﺎﻟﻴﻨﮓ ﺑﺎ ﻇﺮﻓﻴﺖ دو ﻣﮕﺎبیت (HSL)، ماهیانه 2 میلیون تومان تعیین شد.
 
براساس این مصوبه، ﺷﺮﻛﺖ ارﺗﺒﺎﻃﺎت زﻳﺮﺳﺎﺧﺖ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﺪ ﻫﺰﻳﻨﻪ اوﻟﻴﻪ ای ﻣﻌﺎدل 30 درصد ﻣﺒﺎﻟﻎ ﻓﻮق را ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﻫﺰﻳﻨﻪ اﺗﺼﺎل(Connection Fee) از ﻣﺘﻘﺎﺿﻴﺎن اﺧﺬ کند. 
 
ﺗﻌﺮﻓﻪ ﻫﺎی اراﺋﻪ ﺷﺪه ﺑﺮ اﺳﺎس ﺗﺮاﻧﺰﻳﺖ ﭘﻴﺎم ﻫﺎی ﺳﻴﮕﻨﺎﻟﻴﻨﮕﻲ ﺑﺎ ﭘﺮوﺗﻜﻞISUP ﺑﻮده و در ﺻﻮرﺗﻴﻜﻪ ﻣﺘﻘﺎﺿﻲ درﺧﻮاﺳﺖ ﺗﺮاﻧﺰﻳﺖ ﭘﻴﺎم ﻫﺎی ﺳﻴﮕﻨﺎﻟﻴﻨﮕﻲ ﺑﺮ اﺳﺎس SCCP را داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ، ﺑﻪ ﻣﻴﺰان 10 درصد ﺑﻪ ﺗﻌﺮﻓﻪ ﻫﺎی ﻓﻮق اﺿﺎﻓﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.