آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

باندپهن ثابت

August 24, 2014
17:58 یکشنبه، 2ام شهریورماه 1393
کد خبر: 63918

اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ شد

اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت که به تصویب هیات دولت رسیده بود، با امضای معاون اول رئیس‌جمهور برای اجرا ابلاغ شد.
 
 
به نقل از روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران، معاون اول رئیس جمهور مصوبه دولت در مورد اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت را برای اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ کرد.
 
هیأت وزیران در جلسه 8/4/1393 به پیشنهاد شماره 11863/1 مورخ 28/2/1393 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد ماده واحده قانون استفساریه درخصوص اختیار اصلاح اساسنامه سازمانها، شرکتها و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت ـ مصوب1377ـ تصویب کرد:
 
اساسنامه شرکت ارتباطات زیرساخت، موضوع تصویب‌نامه شماره 169299/ت37751هـ مورخ 20/9/1387 به شرح زیر اصلاح می‌شود:
 
1ـ متن زیر جایگزین ماده (16) می‌شود: 
 
ماده16ـ هیأت مدیره شرکت مرکب از پنج عضو اصلی می‌باشد که حداکثر دو عضو آن غیرموظف خواهد بود. اعضای موظف به پیشنهاد وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تصویب مجمع عمومی عادی و اعضای غیرموظف توسط رئیس مجمع عمومی از بین افراد با تحصیلات عالی و دارای سابقه مدیریت و صاحب نظر در تخصص‌های مرتبط با فعالیت‌های شرکت با اولویت کارکنان شرکت برای مدت دو سال انتخاب می‌شوند. اعضای هـیأت مدیره پس از انقضای مدت تا زمانی که تجدید انتخاب به عمل نیامده است، در سمت خود باقی خواهند بود و انتخاب مجدد آنها برای دوره‌های بعد بلامانع است.
 
2ـ در تبصره (1) ماده (16)، ماده (22) و ماده (25) عبارت‌های «اعضای هیأت مدیره» به عبارت‌های «اعضای موظف هیأت مدیره» اصلاح می‌شود.
 
این متن به موجب نامه شماره 1725/102/93 مورخ 19/5/1393 شورای نگهبان تأیید شده است.
 
معاون اول رئیس‎جمهور ـ اسحاق جهانگیری
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.