تلفن همراه

September 21, 2014
21:09 یکشنبه، 30ام شهریورماه 1393
کد خبر: 64487

اریکسون اولین مرکز ICT خود را در سوئد افتتاح کرد

سینا: اریکسون اولین مرکز ICT جهانی خود را در شهر لینک پینگ در سوئد راه‌اندازی کرد.
 
به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این یکی از سه مرکز ICT جهانی اریکسون است که در سپتامبر سال قبل ساخت آنها را وعده داده بود.
 
یکی دیگر از این مرکزها در سوئد ساخته می‌شود و سومین مرکز در شهر کیوبیک کانادا خواهد بود.
این مراکز از ۲۵ هزار موسسه تحقیق و توسعه و سازمان‎های خدمات رسانی سراسر جهان پشتیبانی می‌کنند.
درحال حاضر اریکسون آزمایشگاه‌ها و پایگاه‌های داده‌ای در سراسر جهان دارد. تصمیم بر این است که با تجهیزات و فناوری‌ها و البته این مراکز بهره کامل از آنها برده شود.
گاراهام آزبورن، رییس ارشد برنامه مرکز ICT جهانی اریکسون گفته است: راه‌اندازی اولین مرکز ICT جهانی نشان می‌دهد که اریکسون به عنوانی یکی از تامین‌کننده‌های پیشتاز فناوری قدم دیگری را برای رسیدن به جامعه‌ای شبکه‌ای برداشته و فناوری مبتنی بر فضای ابری را فراهم آورده است. مراکز ICT مرکزی تعهد صنعتی انحصاری ما به فضای ابری است. با استفاده از فناوری‌های مبتنی بر فضای ابری، این مراکز می‌توانند مرزهای همکاری را در نوردند.
با ایجاد مراکز جدید وعده‌های اریکسون برآورده می‌شود و در دسترس مهندسین R&D سرتاسر جهان قرار می‌گیرد. مراکز ICT جهانی از نظر مصرف انرژی بهینه عمل می‌کنند و به انرژی قابل بازیافت و قابل اعتماد دسترسی دارند. مراکز ICT جهانی روی هم رفته متراژی برابر با ۱۲۰ هزار متر مربع دارند که معادل ۱۴ زمین فوتبال است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.