امنیت

اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

September 28, 2014
9:37 یکشنبه، 6ام مهرماه 1393
کد خبر: 64631

تماس تلفنی مدیر توییتر با وزیر خارجه ایران به منظور رفع فیلتر

مدیر توییتر میگوید مکالمه تلفنی خوبی با وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص رفع فیلتر توییتر داشته است.

به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، DiCK Costolo در توییتی که از طریق حساب رسمی خود منتشر ساخته میگوید "مکالمه تلفنی خوبی در خصوص بازکردن دسترسی به توییتر در ایران با وزیر امور خارجه ایران، محمدجواد ظریف، داشته است".

وزیر خارجه ایران شخصا از رسانه های اجتماعی به ویژه توییتر و فیس بوک بعنوان یک ابزار نوین دیپلماسی و اطلاع رسانی استفاده گسترده‌ای میکند. 

IMG_۲۰۱۴۰۹۲۸_۱۱۰۴۴۳.jpg

وی هفته گذشته هم در پیامی به حساب حسن روحانی، پیامی در خصوص رفع فیلتر تویتر در ایران منتشر ساخته بود که خبرساز شده بود. اگرچه این حساب توییتر منصوب به رئیس جمهوری هنوز به طور رسمی تایید نشده ولی براساس اخبار و تصاویر دست اولی که از رئیس جمهور منتشر می‌کند به نظر مرسد به تیم رسانه ای دکتر روحانی تعلق دارد.

Capture45.png

در جریان سفر هفته گذشته رئیس جمهور به آمریکا به منظور شرکت در اجلاس سازمان ملل و پوشش گسترده اخبار این سفر در حساب تویتر آقای روحانی، Dick Costolo مدیر اجرایی توییتر، به توییت های ارسالی آقای روحانی، پاسخ داده بود و گفته بود "آقای رئیس جمهور، از توییت های شما در سازمان ملل لذت می‌بریم! ما دوست داریم دیگر ایرانیان نیز از این شبکه به طور کامل لذت برده، کی ممکن خواهد شد؟"
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.