اپراتورها

اینترنت و شبکه

باندپهن سیار

تلفن همراه

October 8, 2014
7:25 چهارشنبه، 16ام مهرماه 1393
کد خبر: 64754

مودمهای 3G و 4G ایرانسل رونمایی شدند

ایرانسل از معرفی مودم‌های مبتنی بر نسل سوم و چهارم اینترنت همراه خود و آغاز پیش ثبت نام این مودم ها در نمایشگاه ایران تلکام 2014 خبر داد.
 
Irancell Modem.jpg
 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، پس از راه اندازی موفقیت آمیز نسل سوم و چهارم شبکه باند پهن همراه ایرانسل و توسعه پرشتاب این شبکه، با معرفی مودم های 3G و 4G ایرانسل، پیش ثبت نام این مودم ها در نمایشگاه ایران تلکام 2014 آغاز شده است.
 
مشترکین سیم کارت های ایرانسل، با استفاده از سیم کارت فعلی خود میتوانند از خدمات نسل سه (3G) ایرانسل بر روی گوشی های تلفن همراه و یا این مودم ها برخوردار شوند و برای استفاده از خدمات شبکه نسل چهارم (4G)، نیازمند خرید سیم کارت های نسل چهارم (USIM) هستند که به قیمت 20 هزار تومان ارائه خواهند شد. این مودم ها به منظور فراهم نمودن امکان دسترسی آسان تر به اینترنت همراه ایرانسل با استفاده از دستگاه های دیگری به غیر از گوشی تلفن همراه، عرضه می شوند. این مودم ها که دارای قابلیت اتصال به شبکه های GPRS، EDGE، 3G و 4G براساس مدل می باشند، در دو حالت قابل نصب از طریق پورت USB و اتصال از طریق Wi Fi ارائه شده اند. مودم های نسل 3 و 4 ایرانسل دارای پنل ارسال و دریافت پیامک بوده و در هر مدل قابلیت ویژه ای همچون پنل مدیریت مصرف دیتا، صفحه نمایشگر، نشانگر وضعیت اتصال به شبکه، امکان اتصال کارت حافظه SD و حتی امکان استفاده از مودم به عنوان شارژر موبایل نیز گنجانده شده است.
 
براساس این گزارش، چهار مدل مودم همراه نسل سه و سه مدل مودم همراه 3G/4G ایرانسل، همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 2014 رو نمایی شده اند. مدل E3533 یک مودم USB با قابلیت اتصال به شبکه های GPRS، EDGE و 3G است که به نشانگر وضعیت اتصال به شبکه و پنل ارسال و دریافت SMS مجهز است. این مودم با قیمت 119هزار و 900 تومان به بازار عرضه خواهد شد. مودم همراه مدل E8231 ایرانسل از شبکه های GPRS، EDGE و  3G پشتیبانی میکند و با قابلیت اتصال Plug and Play، پنل تبادل SMS و قابلیت اتصال از طریق Wi Fi و قیمت 149هزار و 900 تومان به بازار عرضه خواهد شد.
 
مدل E5730 با مشخصاتی نظیر پشتیانی از شبکه های GPRS، EDGE و 3G، پنل تبادل پیامک، قابلیت استفاده به عنوان شارژ تلفن همراه (Power bank)، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل USB، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل شبکه (Rj45) و یا شبکه Wi Fi و پنل مدیریت مصرف دیتا با قیمت 299هزار و 900 تومان به بازار عرضه خواهد شد. مدل E5336 هم با پشتیبانی از شبکه های GPRS، EDGE و 3G، صفحه نمایشگر، پنل تبادل پیامک، قابلیت اتصال کارت حافظه SD و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل USB و Wi Fi با قیمت 269هزار و 900 تومان به بازار عرضه میشود.
 
مودم E3372 ایرانسل با قابلیت اتصال به شبکه های GPRS، EDGE، 3G و 4G، نصب آسان (Plug and Play)، پنل تبادل پیامک، نشانگر اتصال به شبکه، پنل مدیریت مصرف دیتا و قابلیت اتصال کارت حافظه SD به قیمت 249هزار و 900 تومان و مدل E5372 هم با قابلیت پشتیبانی از شبکه های GPRS، EDGE، 3G و 4G، صفحه نمایش، پنل تبادل پیامک، ارتباط با اینترنت از طریق Wi Fi و کابل USB و اتصال کارت حافظه SD با قیمت 479 هزار و 900 تومان به بازار عرضه میشود.
 
مودم مدل E5373 ایرانسل هم با پشتیبانی از شبکه های GPRS، EDGE، 3G و 4G، پنل تبادل پیامک، نشانگر وضعیت باتری و اتصال شبکه و قابلیت اتصال به اینترنت از طریق کابل USB و Wi Fi هم با قیمت 319هزار و 900 تومان به بازار ارتباطات کشور عرضه خواهد شد.
 
بنابر اعلام، متقاضیان میتوانند تا 17 مهر و با مراجعه به سالن اختصاصی ایرانسل (سالن 27) در نمایشگاه بین المللی ایران تلکام 2014 نسب به انجام مراحل پیش ثبت نام مودم های نسل سوم و چهارم اینترنت همراه ایرانسل اقدام کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.