اپراتورها

اینترنت و شبکه

October 10, 2014
14:40 جمعه، 18ام مهرماه 1393
کد خبر: 64772

مخابرات: قطعی اینترنت موقتی و در برخی از مناطق تهران است

معاون شرکت مخابرات استان تهران با تایید ورود به برخی اختلالات و قطعی ها در سرویس ADSL مشترکان این استان گفت: اختلال در سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات به دلیل تقویت شبکه IP است که این مشکل موقتی بوده و فقط در برخی از مناطق تهران به صورت معدود بروز پیدا کرده است.

محمدرضا بیدخام در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات (ایران تلفن 2014) در جمع خبرنگاران درخصوص کندی اخیر سرویس ADSL مخابرات و نیز بروز قطعی در برخی از ساعات شبانه روز در اینترنت مشترکان گفت: گزارشی در خصوص کندی سرعت اینترنت نداشته ایم اما اختلالاتی در شبکه وجود داشته که ممکن است روی سرعت سرویس نیز تاثیر بگذارد.
 
وی با اشاره به ورود برخی قطعی های مکرر و دسترسی به اینترنت پرسرعت مخابرات، گفت: این مشکل تنها برای تعداد معدودی از مشترکان ایجاد شده است که دلیل آن مشکلاتی است که در شبکه IP ایجاد شده و در سیستم مدیریت ارتباط مشتری (CRM) نمود پیدا کرده است.
 
معاون مخابرات افزود: مخابرات در حال تقویت IP های شبکه های که توسعه این بخش مشکلات مقطعی و موردی را حل خواهد کرد.
 
بیدخام با تاکید بر اینکه مخابرات هم اکنون 700 هزار مشترک ADSL در تهران دارد، تصریح کرد: با توجه به تعداد بالای مشترکان نمود اختلال برای آنها در برخی ساعات و برخی مراکز مخابراتی منطقی به نظر می رسد که در حال توسعه این بخش و رفع اشکالات در این سیستم هستیم که طی هفته های آینده این مشکل رفع خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.