اپراتورها

تلفن همراه

October 10, 2014
20:49 جمعه، 18ام مهرماه 1393
کد خبر: 64803

راهکارهای سازمانی ایرانسل به نیازهای ارتباطی سازمان‌ها پاسخ میدهد

با پیشرفت فناوری و روش‌های جدید ارتباطی، اشتراک‌گذاری ایده‌ها و اطلاعات ممکن شده و دنیای تجارت ساختاری دیجیتال به خود است. یکی از ابعاد این ساختار دیجیتال بازبینی تجربه تعامل بین افراد و فناوری است. سازمان‌ها روش‌هایی را جست‌وجو می‌کنند که محیط های ارتباطی را در یک سیستم مجازی برقرار کند.
 
افراد، به خصوص صاحبان کسب و کار، رفته‌رفته اشتیاقی وافر به کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه خاص پیدا کرده‌اند. به همین سبب گرایش به سمت زیرساخت‌های نوین در سطح جهان در حال افزایش است. در این راستا شرکت ایرانسل، با توجه به نیازهای ارتباطی بازار ایران و به پشتوانه تجربه بین‌المللی‌اش، راهکارهای مختلفی را برای پوشش نیازهای ارتباطی شرکت‌های خصوصی، بانک ها و سازمان‌های دولتی طراحی کرده است. در ادامه به برخی از این راهکارها اشاره می‌کنیم:
 
ارسال انبوه پیامک تجاری
برای ارسال انبوه پیامک‌هایی تجاری دو راه وجود دارد؛ استفاده از پورتال جدید سامانه تعاملی ارسال پیام که با استفاده از آن، سازمان‌ها می‌توانند مخاطبان خود را گروه‌بندی و زمان ارسال و محتوای تهیه‌شده برای هر گروه را مشخص کنند. روش دیگر استفاده از API، SMPP، web service و HTTP است که با استفاده از این شیوه، سازمان ها می‌توانند برنامه‌های کاربردی خود مانند سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) را به موتور ارسال پیامک انبوه ایرانسل متصل و پیام‌های مورد نظرشان را برای مخاطبان ارسال کنند.
برخی مزایای این سیستم عبارتند از امکان ارسال پیام با ساختارهای مختلف (متن، تصویر و ترکیبی)، امکان گزارش‌گیری از پیام‌های ارسالی، امکان ارسال پیامک مناسبتی و یادآوری رویدادها با زمان‌بندی، امکان ایجاد و ذخیره دفترچه تلفن و امکان ایجاد دسترسی های مختلف برای کاربران. سامانه تعاملی ارسال پیام کوتاه در کسب و کارهای مختلف مانند بانک‌ها و بیمه‌ها و همچنین مراکز آموزشی کاربردهای گوناگونی از جمله تبلیغات عمومی و اطلاع‌رسانی دارد.
پیام رسانی
بسیاری از شرکت‌ها به دنبال کانال ارتباطی دوطرفه برای اطلاع رسانی محصولات و خدمات، دریافت بازخورد و افزایش مشارکت مشتریان هستند. شبکه پیامک راهکار ویژه‌ای است که امکان می‌دهد مشتری با ارسال پیامکی حاوی کد یا نام محصول، اطلاعات مورد نیاز خود در مورد محصول (نظیر قیمت، ویژگی‌ها یا زمان ارائه) را دریافت کند.
شبکه خصوصی تلفن همراه
شبکه خصوصی تلفن همراه (MVPN) مجموعه‌ای از سیم کارت‌های ایرانسل است که به‌صورت یک گروه تعریف شده و خدمات بیشتری را در مقایسه با سیم کارت‌های رایج، در اختیار اعضای گروه قرار می‌دهد.
برخی از امکانات و مزایای شبکه اختصاصی تلفن همراه عبارتند از کاهش هزینه مکالمات، تفکیک تماس‌های کاری و شخصی، اختصاص شماره کوتاه سه یا چهار رقمی، محدودیت تماس، امکان انتقال تماس و همچنین امکان قراردادن لیستی از سیم‌کارت‌های خارج از شبکه خصوصی همراه به همراه شماره کوتاه اختصاصی تا شامل کاهش تعرفه شوند.
آهنگ پیشواز تجاری
آهنگ پیشواز یکی از خدمات ارزش افزوده است که با استفاده از آن، سازمان ها قادر خواهند بود روی خطوط ایرانسل کارکنان خود، آهنگ پیشوازی ویژه و متناسب با اهداف و ارزش‌های شرکت خود فعال کنند. مهمترین ویژگی این سرویس، انتقال پیام در زمانی است که مخاطبان به دلیل انتظار برای لحظه برقراری تماس، بیشترین تمرکز را دارند. از ویژگی‌های این سرویس می‌‌توان به این موارد اشاره کرد: امکان تنظیم آهنگ‌های پیشواز متفاوت برای گروه‌ها و واحدهای سازمانی مختلف؛ پخش آهنگهای پیشواز متفاوت در ساعات مختلف روز یا در مناسبت‌های خاص؛ هزینه پایین، مخاطب گسترده؛ کاهش واسطه‌ها در تبلیغات و امکان غیر فعال سازی آهنگ پیشواز در ایام تعطیل و یا در روزهای دلخواه. کارکردهای آهنگ پیشواز به این شرح‌اند: ارتقای میزان آگاهی افراد نسبت به برند شما؛ معرفی شرکت و ارزشهای سازمانی؛ اطلاع رسانی رویدادها و دستاوردهای شرکت؛ معرفی محصولات و خدمات جدید؛ انتشار پیام با سرعت بالا؛ فراهم کردن امکان مشارکت فعالانه مخاطبان در تبلیغ و انتقال پیام؛ کاهش واکنش منفی به تبلیغات سازمان، به دلیل دریافت پیام از سوی دوستان و آشنایان.
خدمات ماشین به ماشین (M2M)
شبکه امن همراه (APN) درگاهی است میان یک شبکه مخابراتی و یک شبکه کامپیوتری که داده‌ها را درون یک کانال امن، بین یک دستگاه سیار مانند ATM همراه و یک سرور منتقل می‌کند. با توجه به امنیت داده‌ها هنگام انتقال، از APN می توان برای انتقال تراکنش های مالی مانند دستگاه های پوز سیار، کار از راه دور و مجموعه خدمات ماشین به ماشین استفاده نمود. از مزایای این سیستم می توان به این موارد اشاره کرد: امنیت بالا و حفاظت از اطلاعات؛ عدم وابستگی به اینترنت؛ امکان اتصال تلفن همراه فرد به شبکه داخلی سازمان به صورت امن؛ مناسب برای انتقال اطلاعات تراکنش‌های مالی و پوشش گسترده.
خدمات ارتباطی ماشین به ماشین به نوعی فناوری اشاره می‌کند که امکان ارتباط دو یا چند سیستم (ماشین) را در بستر بی‌سیم یا با سیم فراهم می‌کند. این فناوری امکان دستیابی به اهدافی چون کنترل، هدایت، نظارت و رهگیری ماشین آلات و تجهیزات را از طریق برقراری ارتباط بین ابزارهای کنترلی و شبکه‌های مخابراتی (بی‌سیم و با سیم) فراهم می‌کند. کنترل جابه‌جایی سیالات در خطوط لوله نفت و گاز، کنترل اتومبیل‌ها با استفاده از تلماتیک، نظارت بر سیستم‌های خرده‌فروشی، کنترل سیستم‌های امنیتی و خانه‌های هوشمند و غیره، از کارکردهای خدمات ارتباطی ماشین به ماشین است.
برخی از خدمات ماشین به ماشین ارائه شده توسط ایرانسل عبارتند از شبکه‌های هوشمند با تمرکز بر صنعت آب، برق، گاز (مقدمه ایجاد شهر الکترونیک )؛ شبکه‌های بهداشت و سلامت با تمرکز بر مراقبت‌های ضروری و توجه بیشتر به بیماران؛ شبکه‌های ابری رایانه‌ای با تمرکز بر راهکار فناوری ارتباطات و اطلاعات، شامل راهکارهای نوین مالی و انبارداری؛ شبکه‌ها و راهکارهای سبز با تمرکز بر مدیریت ناوگان حمل و نقلی و مدیریت مصرف سوخت و شبکه‌ها و راهکارهــای ایمنــی عمــومی بــا تمـــرکز بر کاهش تصادفات و جرائم و سیستم ردیابی اتومبیل.
شرکت ایرانسل با داشتن تجربه و دانش بین‌المللی و با درنظر داشتن این نیازها، اقدام به ارائه خدمات ارتباطی ماشین به ماشین به شرکتها کرده است. این طرح بر اساس سیم‌کارت های پیام‌رسان ایرانسل طراحی شده است. از مزایای این بسته می توان به این موارد اشاره کرد: ارتباط دو طرفه؛ راه‌اندازی کم‌هزینه و آسان؛ محاسبه هزینه‌ها بر مبنای حجم انتقال اطلاعات؛ امنیت بالا و حفاظت از اطلاعات به موجب وجود کانال اختصاصی؛ ایجاد شبکه داخلی گسترده (WLAN)بر بستر مخابراتی در گستره وسیع شهری بین ماشین‌آلات متنوع؛ دسترسی دائمی و عدم وابستگی به اینترنت.
شارژ خودکار صورت حساب
از دیگر ویژگی‌های این طرح می‌توان به امکان شارژ خودکار صورت حساب اشاره کرد. با توجه به قرار‌گرفتن بسیاری از سیم‌کارت های M2M در دستگا ه‌ها و عدم دسترسی آسان به سیم‌کارت فیزیکی این ویژگی به مشتریان امکان می‌دهد با سپردن وجهی نزد بانک یا ایرانسل، در صورت اتمام اعتبار سیم‌کارت های پیام‌رسان، آنها را به صورت خودکار شارژ کنند. این ویژگی همچنین امکان تعیین میزان شارژ و حداقل شارژ را برای سیم‌کارتها فراهم می‌آورد. در صورتی که سازمان تمایلی به شارژ خودکار سیم‌کارت های خود نداشته باشد، میتواند با تعیین یک هشدار، از کاهش اعتبار سیم کارت‌های خود مطلع شود.
مکان‌یاب ایرانسل
با استفاده از سرویس موقعیت‌یابی می‌توان از موقعیت مکانی کارکنان، ماشین‌آلات، پخش‌کننده‌ها و دیگر منابع و افراد آگاهی یافت. این سرویس می‌تواند برای مشاغل و شرکت‌ها فرصت‌های جدیدی با هدف خدمت‌رسانی به مشتریان ایجاد کند. شرکت‌هایی از قبیل شرکت‌های پخش، تعمیرات، نگهداری و خدماتی و به طور کلی شرکت‌هایی که نیاز به ردیابی کارکنان خود دارند، به کمک سرویس موقعیت‌یابی می‌توانند از موقعیت مکانی پرسنل خود آگاه شوند. همچنین بیمارستان‌ها، مراکز آتش‌نشانی، امداد و پلیس می‌توانند در موقعیت‌های اضطراری، موقعیت مکانی افراد نیازمند کمک و نیز موقعیت آمبولانس‌ها را شناسایی کنند تا نیروهای نجاتی را که به محل نزدیک تر هستند به مقصد اعزام کنند. به عنوان نمونه شرکت‌های اجاره‌دهنده ماشین‌آلات صنعتی راه و ساختمان نیاز دارند پیوسته از موقعیت ماشین‌آلات خود آگاه باشند تا از طرفی ایمنی و امنیت ماشین‌آلات تأمین شود و از طرف دیگر با کاهش زمان‌های اضافی و تسهیل مدیریت ناوگان در هزینه‌ها صرفه‌جویی شود. سرویس موقعیت‌یابی، به نیازهای مشابه چنین شرکت‌هایی پاسخ می‌دهد. مزایای سرویس مکان‌یاب ایرانسل به این شرح است: افزایش شفافیت در مدیریت ناوگان؛ تسهیل و بهبود برنامه ریزی منابع؛ ایجاد فرصت های جدید برای شرکت ها جهت ارائه خدمات نوین وافزایش وفاداری مشتریان با توجه به اطمینان آنها از ارائه خدمات مورد نیاز در هر مکان.
استفاده از سرویس مکان یابی ایرانسل دو راه دارد که به این صورت است:
استفاده از LBS API : با استفاده از LBS API برنامه‌های کاربردی تان را با LBS یکپارچه کنید، به این ترتیب برنامه کاربردی مورد نظر شما از سرویس موقعیت‌یابی ایرانسل به عنوان زیرساخت موقعیت یابی خود استفاده می‌کند.
استفاده از پورتال‌نما : از طــریق اینــترنت به پورتــال «نما» متصل شوید، پس از ثبت‌نام سیم‌کارت‌های خود، به قسمت رهگیری مراجعه و با پیگیری دستورالعمل‌های موجود، به سادگی از امکانات این سرویس استفاده کنید.
راهکارهای بانکداری همراه ایرانسل
بستر امن تراکنش‌های مالی: این راهکار ایرانسل مبتنی بر بستر تأمین امنیت بانکداری همراه در کنار تأمین امنیت پرداخت‌های خرد است. پس از نسل اول بانکداری همراه ایرانسل، مبتنی بر کدهای دستوری (USSD)، اکنون نسل جدید این راهکار با امنیت بسیار بالاتر آماده عرضه است. بانکداری همراه امن ایرانسل در مقایسه با راهکار حاضر از نظر امنیت، بهبود دوچندانی یافته است و قابلیت ارائه سبد جامع‌تری از خدمات بانکی به مشترکان را داراست. امنیت این راهکار توسط رمزنگاری ارتباط کدهای دستوری مبتنی بر برنامه کاربردی نصب شده روی سیم کارت میسر شده است. بدین ترتیب اگر این برنامه روی سیم‌کارت هر یک از کاربران بانکداری همراه نصب شده باشد و همچنین بانک مربوط از پیش به امکان برقراری ارتباط رمزنگاری شده مجهز شده باشد، مشترک به طور پیش فرض از بانکداری همراه امن استفاده خواهد کرد.
برخی ویژگی‌ها و مزایای این راهکار عبارت است از به روز رسانی برنامه کاربردی سیم کارت از راه دور مبتنی بر (OTA (Over The Air؛ سهولت بالا در اضافه‌کردن خدمات؛ نیازنداشتن به نصب نرم‌افزار؛ استفاده از حافظه داخلی سیم‌کارت برای بارگذاری نرم‌افزار و نیازنداشتن به اینترنت برای ثبت‌نام اولیه کاربران و فعال‌سازی بانکداری همراه.
رمز یک بار مصرف (OTP): در راستای ارائه خدمات پیشرفته بانکی به بانک‌ها و مشتریان آنها، ایرانسل راهکار رمز یک بار مصرف (OTP) مبتنی بر سیم‌کارت را عرضه کرده است. بدین ترتیب مشتریان بانک‌ها می توانند بدون نیاز به خرید سخت‌افزار مورد نیاز برای استفاده از رمز یک بار مصرف، سیم کارت خود را به این سامانه مجهز کنند و از خدمات بانکی که نیاز به درجه بالاتری از امنیت و به تبع آن رمز یک بار مصرف دارند، بهره‌مند شوند. کاربر برای استفاده از سیستم بانکداری، با رجوع به برنامه کاربری نصب‌شده روی سیم‌کارت خود توسط گوشی، رمز یک بار مصرف را دریافت می‌کند و پس از احراز هویت به صورت برخط (آنلاین) یا برون خط (آفلاین)، می‌تواند به طیف وسیع خدمات بانکی دسترسی کامل داشته باشد.
ویژگی ها و مزایا این سرویس عبارت است از نیازنداشتن به خرید سخت‌افزار نسبتا گران قیمت ارائه‌دهنده رمز یک بار مصرف؛ اختصاص کلید رمزنگاری خاص به هر بانک؛ یکپارچه سازی سامانه تولید رمز یک بارمصرف برای تمامی بانک‌ها روی یک سیم‌کارت؛ نیازنداشتن به حمل و نقل قطعه سخت افزاری توسط مشتریان و به تبع آن دسترسی تمام‌مدت به رمز یک بار مصرف؛افزایش ضریب نفوذ استفاده از رمز یک بار مصرف و به تبع آن افزایش امنیت عملیات بانکداری به طور کلان؛ به روز رسانی برنامه کاربردی سیم کارت از راه دور مبتنی بر (OTA (Over The Air امکان ارائه سبد کامل تر خدمات بانکی به طیف وسیع تری از مشتریان در سراسر کشور.
بستر کدهای دستوری
امروزه کدهای دستوری توجه بسیاری از سازمان‌ها را برای ارائه خدمات این بستربه خود جلب کرده است. اما از آنجا که بسیاری از شرکت‌ها توان پرداخت مبالغ نسبتا بالا را برای تهیه کد های دستوری ندارند، ایرانسل سرویس جدیدی را با عنوان Private USSD راه‌اندازی کرده است . شرکت‌ها با استفاده از این سرویس قادر خواهند بود خدماتی نظیر فروش محصولات، نظرسنجی ، جمع‌آوری درخواست‌ها، تحقیق از مصرف‌کنندگان و غیره را به صورت برخط ارائه دهند.
ویژگی ها و مزایای این سرویس به این شرح است: اتصال با شبکه سازمان ها بر اساس پروتکل WSDL؛ نیازنداشتن به نصب نرم‌افزار روی تلفن همراه کاربران؛ قابلیت استفاده با هر گوشی تلفن همراه؛ سرعت بالا و امکان دریافت هزینه بر اساس مدت زمان فعال‌بودن منوها؛ نمایش خدمات در یک منو و نیازنداشتن به حفظ‌ کردن کدهای متفاوت؛ پاسخ به نیاز مشترک به صورت آنی از طریق پیامک و پیام تصویری و نامه الکترونیک؛ امکان تعیین نوع خدمات به صورت مجزا و برخط؛ امکان اشتراک هزینه خدمات سازمان یا شرکت با مشترکان به صورت دوره‌ای؛ امکان تعیین هزینه اعطای خدمات به مشترک و قیمت‌گذاری مشترک به اسامی مشترک؛ امکان شخصی‌سازی سرویس برای شرکت‌ها و یا سازمان‌ها و امکان پرداخت برخط بر بستر بانکی حساب ایرانسلی اصلی کاربر.
شارژ خودکار
شرکت‌های دارنده سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند با استفاده از این سرویس جدید، اعتبار خط خود را به طور خودکار شارژ کنند. برای استفاده از مزایای سرویس شارژ خودکار، مشترکان باید #۱۸۵* را از خط اعتباری خود شماره‌گیری و با طی مراحل مربوط این سرویس را فعال کنند. برخی از ویژگی‌ها و مزایای این سرویس عبارت است از امکان مشخص‌کردن سقف مبلغ و مقدار شارژ مجدد برای هر مشترک؛ امکان اطلاع از وضعیت ثبت‌نام و شارژ مجدد توسط پیام به هر فرد؛ امکان شارژ خودکار خطوط اعتباری به طور مستقیم از حساب بانکی شرکت و یا کاربران؛ کنترل شارژ سیم‌کارت‌ها به صورت ۲۴ ساعته و برخط و امکان ثبت نام تجمیعی و تعیین حداکثر اعتبار برای هر فرد یا گروه بر اساس معیارهای مختلف.
سرویس پرداخت پیشرفته صورت حساب
در این سرویس نماینـــده ســازمان می‌تواند با مراجعه به پورتــال کنترل حساب اینترنتی به آدرس ecare.mtnirancell.ir مراجعه کرده صورت‌حساب سیم‌کارت‌های دایمی را، که به علت استفاده از آنها در تجهیزات مختلف دسترسی به آنها دشوار است، پرداخت و یا سیم کارت‌های اعتباری به کار رفته در تجهیزات را شارژ کند.
با استفاده از این سرویس، مشترکان تجاری می توانند از امکاناتی نظیر شارژ گروهی سیم‌کارت‌ها، ارسال پیام کوتاه بر اساس حد اعتبار حساب مرکزی شرکت و مدیریت گروه‌ها از طریق کنترل حساب اینترنتی برخوردار شوند.
شبکه مجازی اختصاصی بر بستر وایمکس
در زمان کنونی که سازمان‌ها مدام در معرض حمله‌های سایبری هستند حفاظت از اطلاعات سازمانی به یکی از نگرانی‌های اصلی سازمان ها بدل شده است. یکی از خدماتی که از طریق وایمکس ایرانسل ارائه می‌شود، امکان ایجاد شبکه مجازی اختصاصی (VPN)، بدون نیاز به اتصال به اینترنت است؛ این شبکه مجازی کانالی امن برای انتقال اطلاعات ایجاد می‌کند. شرکتها و موسساتی که دارای شعب مختلف هستند و یا به طور مستمر نیازمند انتقال حجم زیادی از اطلاعات هستند و همچنین دسترسی دائم به شبکه در هر حالت برای آنها بسیار حائز اهمیت است، می‌توانند با استفاده از شبکه مجازی اختصاصی ایرانسل، بستری امن برای تبادل اطلاعات مهم و حساس خود فراهم آورند.
مزایای شبکه مجازی اختصاصی عبارت است از افزایش امنیت ارتباطات ازطریق ایجاد کانالی امن و خصوصی؛ مناسب برای سازمان‌هایی که دارای پراکندگی جغرافیایی هستند؛ نیازنداشتن به ایجاد زیرساخت‌های کابلی؛ امکان برقراری ارتباط با شبکه مرکزی شرکت، برای کارمندانی که خارج از محیط سازمان مشغول فعالیت هستند و نیازنداشتن به اینترنت برای انتقال اطلاعات.
مرکز تماس ۷۱۴
مرکز تماس ۷۱۴ با هدف پشتیبانی مستمر از مشترکان تجاری ایرانسل راه اندازی شده است و وظیفه پشتیانی از خدمات تلفن همراه را به عهده دارد. مشترکان می توانند با تماس با این مرکز، از مشاوره متخصصین ایرانسل بهره مند شده و خدمات مورد نیاز خود را در اسرع وقت دریافت کنند. برای ارتباط با این مرکز کافی است با شماره ۷۱۴ از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۱۴۰۰۰۰ از سایر خطوط تماس حاصل شود. همچنین سازمان ها می توانند در خواست خرید سرویس های شرکتی را به پست الکترونیکی corporatesales@mtnirancell.ir ارسال و برای فروش با پست الکترونیکی corporate-support@mtnirancell.ir مکاتبه کنند.
هزینه تماس با «مرکز خدمات مشترکین» از خطوط ایرانسل، معادل یک دقیقه مکالمه معمولی بین خطوط ایرانسل و هزینه تماس با این مرکز از سایر خطوط، با توجه به دقایق مکالمه (مطابق هزینه مکالمه با نرخهای اپراتور مربوط) محاسبه خواهد شد.
اینترنت همراه ایرانسل
شرکت ایرانسل با بیش از هفت سال فعالیت، دستاوردهای ارزشمندی را در راستای نیل به اهداف بلند‌مدت توسعه‌ای کشور به ارمغان آورده است. اکنون این شرکت در سال هشتم فعالیت خود با ارائه اینترنت همراه با گسترش محدوده تحت پوشش، خدماتی با کیفیت مطلوب را در اختیار مشترکانش قرار می‌دهد. نسل جدید شبکه‌های تلفن همراه با افزایش پهنای باند انتقال داده تجربه جدیدی را در اختیار کاربر قرار می دهند. برخی از مزایای نسل‌های بالاتر اینترنت همراه عبارتند از امکان تبدیل گوشی تلفن همراه به باجه بانکی همراه با قابلیت انجام کلیه عملیات بانکی؛ امکان توسعه آموزش مجازی در نقاط مختلف کشور بر بستر اینترنت پهن باند؛ امکان دریافت و مشاهده برنامه های تلویزیونی از طریق تلفن همراه باکیفیت فوق العاده و امکان ارائه محتواهای صوتی و تصویری متنوع با کیفیت بالا.
شرکت‌ها با انتخاب هوشمندانه سرویس پهن‌باند، نه‌تنها پتانسیل کسب و کار خود را بهبود می‌بخشند بلکه از روشی سودمند برای مدیریت هزینه های خود نیز بهره‌مند می‌شوند. با استفاده از خدمات نسل‌های بالاتر ایرانسل، انتقال اطلاعات با کیفیت متمایز میسر می‌شود و همچنین می‌توان از گوشی تلفن همراه به عنوان دفتر کار سیار استفاده کرد. به‌کار بستن راهکارهای سازمانی بر بستر اینترنت پهن‌باند نقش بسزایی در افزایش بازده و سوددهی شرکت دارد. استفاده موثر از این سرویس به نظم‌دهی پروسه‌های سازمانی کمک می‌کند و در ارتباط موثرتر سازمان و مشتری و حتی کسب مشتریان جدید نقش مهمی دارد. همه این موارد با کاهش هزینه‌های سازمانی همراه هستند.
مدیران محترم مجتمع های تجاری، شرکت‌های اداری و واحدهای صنعتی که تمایل دارند آنتن‌های داخلی مرتبط با ارائه این خدمات در مجتمع آنها نصب شود یا خواهان خرید سیم‌کارت ایرانسل با قابلیت نسل‌های بالاتر اینترنت همراه برای کارمندان شرکت خود هستند، می‌توانند از طریق پست الکترونیکی pushesh@mtnirancell.ir مراتب را به اطلاع ایرانسل برسانند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.