تبلت

تلفن همراه

October 13, 2014
21:55 دوشنبه، 21ام مهرماه 1393
کد خبر: 64876

تولید آیپد بزرگ‌تر به تعویق افتاد

اپل به منظور تمرکز هر چه بیشتر بر روی تولید آیفون‌های جدید، تولید انبوه آیپدهای بزرگ‌تر را به سال 2015 منتقل کرده است.
 
اپل در روز 16 اکتبر مراسمی را جهت معرفی آیپد ایر و آیپد مینی‌های جدید برگزار می‌کند، ولی انتظار شنیدن خبری از آیپدهای با اندازه بزرگ‌تر را نداشته باشید. خبری وال استریت ژورنال نشان می‌دهد که اپل برنامه تولید انبوه آیپدهای 12.9 اینچی خود را به ابتدای سال آینده میلادی موکول کرده است.
 
این گزارش اضافه کرده که اپل به جای آیپدهای بزرگ‌تر تمرکز خود را بر روی درخواست‌های بزرگی قرار داده که برای آیفون 6 و 6 پلاس در بازار ایجاد خواهد شد.
 
ظاهرا خروجی تولید آیفون‌های 5.5 اینچی کماکان راضی کننده نیست و به همین دلیل تولید آیپدهای بزرگ‌تر که سهم بیشتری از منابع تولیدی را در اختیار خواهند گرفت، به صرفه نبوده نخواهد بود. 
 
آیفون‌های جدید اپل فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کنند. تنها در سه روز نخست این اسمارت فون ها توانستند رکورد فروش 10 میلیون عددی را به نام خود ثبت کنند. اما فروش آیپدها چندان بالا نیست و فبلت آیفون نیز می‌تواند توجهات کمتری را متوجه آیپد مینی‌ها کند.
 
وال استریت ژورنال زمانی را برای آغاز فروش آیپد مینی‌های بزرگ‌تر اعلام نکرده، اما این فروش نباید با فاصله زیادی پس از آغاز تولید آن‌ها در اوایل سال 2015 همراه باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.