تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

October 30, 2014
20:13 پنجشنبه، 8ام آبانماه 1393
کد خبر: 65143

انتظارات عجیب مردم از فناوری‌های پوشیدنی

بر اساس بررسی‌های یک موسسه تحقیقاتی 42 درصد علاقمندان به فناوری‌های پوشیدنی در آمریکا توقع دارند با استفاده از این ابزار بر توان بدنی‌شان افزوده شود.
 
 
به نقل از استار، بررسی مذکور که توسط موسسه PricewaterhouseCoopers و با پرسش از هزار شهروند آمریکایی انجام شده نشان می‌دهد که بسیاری از مردم به این نوع ابزار و وسایل و از جمله ساعت‌های هوشمند علاقه خاصی دارند، اما توقعات و انتظارات آن‌ها از وسایل یاد شده در مواردی واقع‌بینانه نیست.
 
FITNESS FOREVER?: As innovations in wearable activity and health trackers march on, consumers express high hopes for the future in a recent survey by PricewaterhouseCoopers. --Denys Prykhodov/shutterstock.com
 
علاقه به این فناوری‌ها در میان افراد بالاتر از 35 سال بیشتر است، به گونه ای که احتمال اینکه افراد یاد شده از چنین محصولاتی استفاده کنند دو برابر افراد زیر 35 سال است.
 
46 درصد از پرسش شوندگان تا بدان حد به فناوری‌های پوشیدنی خوش بین بوده‌اند که گفته‌اند با استفاده از آن‌ها چاقی هم کاهش قابل توجهی خواهد یافت. 57 درصد از این افراد هم گفته‌اند برای برقراری ارتباط با دوستان و اقوام به این فناوری نوظهور متوسل خواهند شد.
 
90 درصد از افرادی که در این تحقیق شرکت کرده‌اند نیز تاکید کرده‌اند که حتماً از فناوری‌های پوشیدنی برای ردگیری فرزندانشان و یافتن محل حضور آن‌ها استفاده خواهند کرد. بیش از 80 درصد هم گفته‌اند فناوری یاد شده به بهبود کیفیت تغذیه آن‌ها، انجام تمرینات هوشمندانه تر ورزشی، ارتقای دسترسی به مراقبت‌های درمانی و … کمک خواهد کرد.
 
همچنین همان‌طور که انتظار می‌رفت در میان فناوری‌های مختلف پوشیدنی ساعت اپل که قرار است اوایل زمستان در دسترس قرار بگیرد نسبت به دیگر محصولات هوشمند پوشیدنی محبوبیت بیشتری دارد.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.