اپراتورها

باندپهن سیار

تلفن همراه

November 29, 2014
14:35 شنبه، 8ام آذرماه 1393
کد خبر: 65611

تعداد شهرهای تحت پوشش 3G ایرانسل به 72 شهر رسید

اپراتور تلفن همراه ایرانسل از پوشش 72 شهر کشور به شبکه نسل سوم موبایل 3G این اپراتور خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار مهر، پس از تحت پوشش قرارگرفتن مراکز استانهای کشور توسط شبکه نسل سه ایرانسل، فرآیند توسعه پرشتاب شبکه روی دیگر شهرها متمرکز شده و با اضافه شدن شهرهای کیش، تنکابن، قائم شهر، بوکان، میاندوآب، رویان، ایزدشهر، میامی، دوگنبدان، شیبان، رودبارقصران و رامسر به شبکه باندپهن همراه ایرانسل، تعداد شهرهای تحت پوشش 3G این اپراتور تلفن همراه کشور به بیش از 72 شهر رسید.
 
محمدرضا منصوری- مدیرکل گروه پروژه ایرانسل از تکمیل و بهینه سازی پوشش شبکه نسل های بالاتر ایرانسل در مراکز استانها خبر داد و گفت: فرآیند توسعه شبکه در دیگر شهرهای کشور، سرعت و شتاب بیشتری خواهد گرفت و همزمان توسعه شبکه نسل چهار ایرانسل هم در مراکز استانها در دستور کار قرار دارد به طوری که 29 آبان ماه برای نخستین بار در ایران، شبکه نسل چهارم ایرانسل در مشهد مقدس راه اندازی شد و به مرور سایر مراکز استانهای کشور هم تحت پوشش خدمات 4G ایرانسل قرار می گیرند.
 
به گفته وی با توجه به اخذ پروانه رسمی و دائمی ارتقا شبکه به نسل های بالاتر توسط ایرانسل، در حال حاضر پروژه ارتقاء شبکه ایرانسل به نسل های سوم و چهارم تلفن همراه، به طور همزمان در تمامی استانهای کشور در جریان است.
 
براین اساس در حال حاضر تهران، مشهد مقدس، تبریز، شیراز، اهواز، اراک، اردبیل، زنجان، بندرعباس، همدان، ایلام، کرج، کرمانشاه، خرم آباد، لاهیجان، ارومیه، قزوین، قم، رشت، سنندج، اسدآباد، بندرانزلی، گرمدره، طوس، طرقبه، سرعین، اصفهان، دستگرد، دولت آباد، بهارستان، مرودشت، آستارا، یاسوج، قروه، سقز، ساوه، بابل، یزد، کرمان، آبادان، اندیشه، بیرجند، بوشهر، جلفا، زاهدان، خوی، ری، بجنورد، سمنان، سهند، شهرکرد، گرگان، لنگرود، میانه، امیرکلا، محمودآباد، نور، آستانه اشرفیه، درود، شهربابک، رودبار قصران، تنکابن، ایزدشهر، رویان، رامسر، میامی، کیش، قائم شهر، دو گنبدان، شیبان، بوکان و میاندوآب تحت پوشش شبکه3G  ایرانسل است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.