امنیت

امینت

اینترنت و شبکه

رسانه‌های اجتماعی

December 24, 2014
22:30 چهارشنبه، 3ام دیماه 1393
کد خبر: 66056

سونی آخرین فیلم سینمایی خود را روی یوتیوب اکران می‌کند

هک گسترده شرکت سونی باعث شد تا استدیوی فیلم‌سازی این شرکت ژاپنی موسوم به Sony Pictures نمایش فیلم "مصاحبه" را به تعویق بیندازد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، قرار بود فیلم سینمایی "مصاحبه" در روزهای کریسمس در بیش از 300 سینمای آمریکا و دیگر نقاط جهان اکران شود که سونی به دنبال هک‌های گسترده و حملات سایبری از این اتفاق صرف‌نظر کرد. اما هم‌اکنون گفته شده است که سونی به‌زودی این فیلم را در سایت اینترنتی یوتیوب و دیگر سرویس‌های ویدیویی اینترنتی حتی Google Play عرضه می‌کند.

این طور که خبرگزاری سی‌ان‌ان گزارش داده است، یوتیوب هم‌اکنون توافقات لازم را با شرکت سونی انجام داده است تا فیلم سینمایی "مصاحبه" را به صورت آنلاین نمایش دهد که البته هنوز هیچ خبر رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

منابع آگاه به خبرگزاری سی‌ان‌ان توضیح داده‌اند که نمایش آنلاین این فیلم سینمایی در یوتیوب و Google Play همزمان با اکران آن در سینماها صورت می‌گیرد.

نحوه نمایش این فیلم در سایت اینترنتی یوتیوب به‌صورت اجاره‌ای است تا کاربران پس از پرداخت هزینه مربوطه فقط اجازه یک بار تماشای فیلم را داشته باشند و امکان بارگذاری آن وجود نداشته باشد.

شرکت گوگل که متولی سایت ویدیویی یوتیوب محسوب می‌شود تنها شریک سونی برای اکران این فیلم محسوب نمی‌شود و سونی به دنبال انعقاد قرارداد با دیگر سرویس‌های مشابه است تا فیلم خود را به صورت جهانی در اختیار مردم بگذارد.

منابع آگاه از برنامه‌ریزی‌های دیگری خبر داده‌اند تا این فیلم در سرویس iTunes نیز به نمایش درآید که البته پیش‌بینی می‌شود این اتفاق پس از کریسمس صورت گیرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.