تبلت

تلفن همراه

January 2, 2015
19:51 جمعه، 12ام دیماه 1393
کد خبر: 66258

تبلتی متفاوت با سیستم عامل ویندوز

کمپانی اچ پی از تبلت جدیدی با عنوان HP Pro Tablet 408 رونمایی کرده که با داشتن سیستم عامل ویندوز و صفحه 8 اینچی می تواند نگاه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.
 
Hp
 
کمپانی اچ پی از محصول جدیدی با عنوان  HP Pro Tablet 408 خبر داده که به دلیل داشتن سیستم عامل ویندوز می تواند محصول متفاوتی باشد. این محصول جدید مجهز به صفحه نمایش 8 اینچی است که از مدل قبلی این محصول از لحاظ سخت افزاری و ظاهری نیز برتر است. در بازار فناوری، تبلت 7 اینچی اچ پی با  HP Stream 7 به فروش می رسد که عرضه محصول جدید می تواند فروش تبلت های پیشین را متحول کند.
 
محصول پیشین با ویندوز فون 8.1 و صفحه نمایش 7 اینچی عرضه می شد اما محصول جدید  HP Pro Tablet 408 همانطور که از اسمش برمی آید مجهز به ویندوز 8 بوده و وضوح تصویر آن  1280 * 800، حافظه 2 گیگابایت و دوربین  اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلویی 2 مگاپیکسل و بلوتوث ، 4.0 و باتری 4800mAh است.
 
از دیگر مشخصات این محصول می توان به پردازنده Z3736F Bay Trail با سرعت پردازش ۱٫۳۳ گیگاهرتز اشاره کرد. این تبلت در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی عرضه خواهد شد. اما هنوز از قیمت نهایی آن خبری منتشر نشده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.