اپراتورها

تلفن همراه

رگولاتوری

January 3, 2015
14:33 شنبه، 13ام دیماه 1393
کد خبر: 66296

مدیرکل ICT ایلام: انرژی اتمی آنتن‌های رایتل و ایرانسل را تایید کرده و پیگیر همراه اول و مخابرات هستیم

مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایلام بر لزوم هماهنگی با فرمانداران در نصب تجهیزات تلفن همراه در ایلام تاکید کرد.
 
 
رضا حسن بیگی امروز در گفت‌وگو با فارس در ایلام اظهار داشت: متولی امر در حوزه اظهارنظر پیرامون مضر بودن آنتن‌های تلفن‌های همراه اول و … سازمان انرژی اتمی است.
 
مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایلام گفت: در استعلامی که از این سازمان اخذ شده تاکنون رایتل و ایرانسل را تائید کرده است و همراه اول نیز در دستور کار مسئولان امر قرار دارد.
 
وی ادامه داد: شرکت مخابرات نیز باید در نخستین فرصت تکلیف خود را روشن کند که آیا آنتن‌های مستقر در مناطق جمعیتی زیان‌آور است یا نه که با تائید استعلام از سازمان انرژی اتمی این موضوع پیگیری شود.
 
این مسئول اضافه کرد: برخی اوقات در پاره‌ای از مناطق استان نصب هر دستگاه بی‌.تی‌.اس با مشکلاتی همراه است که باید این مشکلات با همکاری سازمان انرژی اتمی و اطلاع‌رسانی رسانه‌های استان برطرف شود.
 
حسن‌بیگی تصریح کرد: ارائه خدمات به مردم ضروری بوده و باید برای ارائه خدمات به نصب تجهیزات پرداخت و نصب تجهیزات نیز دارای عوارضی است کسی نباید منکر عوارض تجهیزات الکترونیکی شود و اگر بخواهیم به همه عوارض تجهیزات الکترونیکی بپردازیم باید اعلام کنیم که استفاده از تلفن همراه نیز به اندازه کافی عوارض دارد.
 
مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات ایلام گفت: هر گوشی تلفن همراه در عرض چند ثانیه چندین بار خود را با مرکزی که ارتباط برقرار کرده چک می‌کند و این عمل نیازمند رد و بدل سیگنال است.
 
وی ادامه داد: اداره کل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات در استان ایلام و هم مسئولان ارشد این وزارتخانه به اپراتورهای تلفن همراه تذکر داده شده است، برای نصب تجهیزات در هر منطقه‌ای با فرمانداران منطقه هماهنگی لازم شود و سعی شود در نصب تجهیزات به اماکن عمومی توجه ویژه‌ای شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.