تبلت

تلفن همراه

January 6, 2015
13:37 سه شنبه، 16ام دیماه 1393
کد خبر: 66392

با CES 2015: ایسوس Transformer Book Chi

 
کمپانی ایسوس دیوایس هایی جدید از سری محصولات ۲ در یک یا لپ تاپ-تبلت  خود را در لاس وگاس معرفی نموده است که زیبایی و ظرافت محصولات این کمپانی را بار دیگر به نمایش گذاشته اند. محصولات جدید سری Transformer Book Chi ایسوس در سایز های ۸٫۹ اینچی، ۱۰٫۱ اینچی و ۱۲٫۵ اینچی وارد بازار خواهند شد. مدل ۱۲٫۵ اینچی T300 با صفحه فول اچ دی(۱۹۲۰ * ۱۰۸۰) یا WQHD معادل ۲۵۶۰ * ۱۴۴۰ و پردازنده Core M اینتل به قیمت های ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد. مدل ۱۰٫۱ اینچی T100 با صفحه WUXGA یا ۱۹۲۰ * ۱۲۰۰ و پردازنده اتم اینتل با قیمت ۳۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و مدل ۸٫۹ اینچی T90 هم با پردازنده مشابه و صفحه WXGA یا ۱۲۸۰ * ۸۰۰ با قیمت ۲۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. هر سه محصول با بدنه های بسیار نازک و کارکرد کم صدای بدون فن وارد بازار خواهند شد. ضخامت مدل T90 فقط ۷٫۵ میلی متر خواهد بود و مدل T300 هم با ضخامت ۷٫۶ میلی متری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. مدل T100 اما با ضخامت ۷٫۲ میلی متر به گفته ایسوس نازک ترین تبلت ویندوزی موجود در بازار خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.