اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

February 2, 2015
23:15 دوشنبه، 13ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67155

ایرانسل ادعای فروش سهام خود را تکذیب کرد

روابط عمومی اپراتور دوم تلفن همراه، انتشار خبری مبنی بر فروش سهام ایرانسل را تکذیب و اعلام کرد: این خبر غیرواقعی است و صحت ندارد.
 
به گزارش ایرنا در اطلاعیه منتشره از سوی روابط عمومی ایرانسل آمده که این شرکت تاکنون هیچ سهامی را نه در بورس و نه در خارج از بورس واگذار نکرده است.
 
در ادامه این اطلاعیه آمده که اصولا موضوع واگذاری سهام در خارج از بورس موضوعیتی ندارد و چنین بحثی نیز تاکنون مطرح نشده است.
 
گفتنی است، موضوع واگذاری 21 درصد سهام ایرانسل در بورس از زمان دریافت پروانه این اپراتور مورد بحث بوده؛ زیرا مدیران ایرانسل مدعی بودند شرایط واگذاری این میزان سهام ایرانسل در بورس مربوط به مناقصه زمان ترکسل است و با عدم موفقیت ترکسل در به دست آوردن مناقصه اپراتور دوم تلفن همراه، این شرط نیز خود به خود ملغی شده است و شرط واگذاری سهام ایرانسل در بورس که در الحاقیه پروانه این اپراتور ذکر شده، صحیح نیست.
 
در زمستان سال 1392 وقتی پرونده طرح شکایت در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به علت عدم اجرای قانون مجلس پیرامون واگذار نشدن 21 درصد سهام ایرانسل در بورس مطرح شد، رئیس سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد: این موضوع با تغییر صاحب پروانه عملاً از درجه اعتبار ساقط شده است.
 
لازم به ذکر است پیش از این سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فرصت شش ماهه ای را به ایرانسل برای اجرا و زمان بندی عرضه سهام این شرکت در بورس داده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.