باندپهن

باندپهن ثابت

February 18, 2015
17:03 چهارشنبه، 29ام بهمنماه 1393
کد خبر: 67588

خراسان رضوی جزء سه استان اول کشور در عرضه خدمات مخابرات

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از وضعیت مخابرات استان ،از افزایش دکل‌های 3G به 250 عدد در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: خراسان رضوی جزء سه استان اول کشور در ارائه خدمات مخابرات ی است و همواره خدمات مخابراتی خود را با بالاترین استاندارد‌های بین‌المللی و تجهیزات اروپایی ارائه می‌ کند.
 
مهندس ملک جعفریان، گفت: اپراتور‌های بخش‌های خصوصی رقیبی برای مخابرات نیستند. این اپراتور‌ها همواره مکمل مخابرات در نظر گرفته‌ می‌شوند و فعالیت آنان زمینه ارائه خدمات بهتر را فراهم می کند. باید با همکاری بخش خصوصی در فضای رقابتی اما سالم فعالیت کنیم. 
 
وی درخصوص مضرات سایت‌های BTS تاکید کرد: مطالعات صورت گرفته در خصوص تاثیر‌گذاری آنها بر انسان نشان می دهد که این سایت‌ها ضرری برای بدن انسان ندارد و تمامی خدمات مخابراتی استان با بهترین استاندارد‌های موجود ارائه می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی ، در بخش دیگری از سخنانش از تجمیع بخش‌های 118 خبر داد و گفت: بخش‌های 118 پس از این به صورت متمرکز فعالیت خواهند کرد. مشترکان نیز از امکان انتقال تماس بهره خواهند برد که بر اساس آن اتصال تماس به تلفن مورد نظر مشترک به صورت آنلاین و رایگان توسط بخش 118 انجام می‌شود.
 
ملک جعفریان همچنین به سرویس‌های ارزش افزوده در مخابرات اشاره کرد و افزود: در طی این دو سال 9 پروژه در زمینه سرویس‌های ارزش افزوده درون سازمانی مخابرات با هزینه بیش از 9 میلیارد تومان و پنج پروژه در زمینه سرویس‌های ارزش افزوده با همکاری بخش خصوصی وبا هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.
 
وی با بیان اینکه سرویس‌های ارزش افزوده دارای زیر‌ساخت‌های اصلی دیتا‌سنتر است، تصریح کرد: ما اکنون اطلاعات سازمان‌ها و کشور‌ها را از طریق سرو‌رها با عرض باند بسیار خوب دریافت می‌کنیم تا از این طریق کاربران از سرعت بالای مطلوب بهره‌مند شوند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.