تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

گوشی

February 28, 2015
23:50 شنبه، 9ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67893

با MWC 2015: گوشی HTC One M9 در راه بارسلونا

شرکت HTC که از مدت‌ها قبل خود را برای عرضه بهترین گوشی هوشمند خود موسوم به One M9 آماده می‌کرد، کنگره جهانی تلفن‌همراه را مناسب‌ترین زمان برای رونمایی از این محصول می‌داند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در حالی که کنگره جهانی موبایل(MWC 2015) در تاریخ 2 مارس آغاز به‌کار می‌کند، HTC کنفرانس مطبوعاتی ویژه‌ای را برای تاریخ اول مارس 2015 ترتیب داده است تا در آن گوشی هوشمند جدید خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که از آن به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار جهانی یاد می‌کنند و رقیب اصلی آن را آیفون 6 و Galaxy S6 می‌دانند.

این محصول مانند مدل قبلی موسوم به M8 بدنه فلزی دارد و ضمن بهره‌مندی از آخرین نسخه سیستم‌عامل اپل، شامل پردازنده 8 هسته‌ای Snapdragon 810 می‌شود.

شرکت HTC همچنین تصمیم دارد از MWC 2015 به عنوان فرصتی برای ورود به بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی استفاده کند و نخستین محصول خود مبتنی بر سیستم‌عامل Android Wear را در معرض دید عموم قرار دهد.

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که HTC برای کنگره جهانی موبایل یک ساعت مچی هوشمند نیز در نظر گرفته است که بر تناسب اندام کاربر تاکید دارد.

این ساعت مچی هوشمند با همکاری دو شرکت HTC و Uber تولید شده است و به همین خاطر می‌توان در آن آخرین نسخه سیستم‌های مسیریابی را مشاهده کرد.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.