تبلت

تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

February 28, 2015
23:52 شنبه، 9ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67895

با MWC 2015: سونی از تبلت Xperia Z4 رونمایی می‌کند

در حالی که طی چند روز گذشته گزارش‌های فراوانی در این مورد منتشر شد، ‌شرکت سونی اعلام کرد آزمایش‌های نهایی را روی رایانه لوحی Xperia Z4 Tablet انجام می‌دهد تا از آن در کنگره جهانی تلفن همراه رونمایی کند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت سونی در نظر داشت از این رایانه لوحی و گوشی هوشمند جدید خود با نامXperia Z4  در بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی جهان موسوم به CES 2015 رونمایی کند. اما به دلیل بروز برخی مشکلات فنی، این شرکت ژاپنی هم‌اکنون تصمیم گرفته است تبلت جدید خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

این رایانه لوحی نسبت به مدل قبلی باریک‌تر، سبک‌تر و توانمندتر ساخته شده است و سونی روی صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس توضیح داده است که آن را می‌توان رقیب بهترین رایانه‌های لوحی موجود در بازار جهانی دانست.

این رایانه لوحی در رنگ‌های مشکی و آبی یا سفید و طلایی ساخته شده است و منابع آگاه می‌گویند شرکت سونی در تاریخ 3 مارس از آن رونمایی می‌کند.

نمایشگر این محصول تصاویر را با کیفیت 3840 در 2400 پیکسلی نشان می‌دهد و برای آن پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 810 با توان 2.86 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر در نظر گرفته شده است.

این محصول حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد و دوربین سلفی آن می‌تواند با کیفیت 8.08 مگاپیکسل تصویربرداری کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.