تبلت

تلفن همراه

سخت‌افزار

سیستم‌عامل

فناوری

گوشی

February 28, 2015
23:54 شنبه، 9ام اسفندماه 1393
کد خبر: 67896

با MWC 2015: نخستین گوشی هوشمند Kyocera مبتنی بر ویندوز فون 8.1

تنها چند روز تا زمان برگزاری کنگره جهانی تلفن‌همراه(MWC 2015) در بارسلونای اسپانیا باقی مانده است و شرکت Kyocera در تلاش است طی این اتفاق مدل اولیه نخستین محصول خود مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 8.1 را در معرض دید عموم قرار دهد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این شرکت ژاپنی هنوز اطلاعات بیشتری در مورد محصول مذکور منتشر نکرده است. با این وجود گفته می‌شود که دستگاه مذکور در قابل یک گوشی هوشمند پیشرفته و پرقدرت عرضه می‌شود.

شرکت Kyocera از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی در بازارهای آمریکا و ژاپن محسوب می شود و این بار تصمیم دارد با تکیه بر سیستم‌عامل ویندوز فون، توجه بیشتری از کاربران را به خود جلب کند.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که به صورت همزمان مدل اولیه دیگر دستگاه‌های دیجیتالی جدید خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به گوشی هوشمند جدیدی اشاره کرد که به کمک نمایشگر خود انرژی خورشید را دریافت می‌کند.

مرکز خبری «ویندوز سنترال» در این خصوص توضیح داد که Kyocera برای معرفی گوشی هوشمند جدید مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون 8.1 نخستین روز کنگره جهانی MWC 2015 را در نظر گرفته است.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.