امنیت

امینت

رسانه‌های اجتماعی

فناوری اطلاعات

March 19, 2015
11:48 پنجشنبه، 28ام اسفندماه 1393
کد خبر: 68402

توئیتر پیگیری تخلفات را برای پلیس آسان می‌کند

به دنبال تایید خبر بروز برخی مشکلات مربوط به آزار و اذیت کاربران و اتخاذ سیاست‌ها و روش‌های جدید برای مبارزه با این اتفاقات، شبکه اجتماعی توئیتر روش‌های کاربردی‌تری را برای همکاری با ماموران پلیس ارایه می‌دهد.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر این اساس، اگر شما از این پس گزارشی را مبتنی بر توئیت مشکل‌دار و تهدیدآمیز ارسال کنید، گزینه‌ای را پیش‌روی خود می‌بینید که به کمک آن می‌توانید یک کپی از این گزارش را از طریق پست الکترونیکی به خود ارسال کنید.

زمانی که روی گزینه Email Report کلیک می‌کنید، آدرس اینترنتی توئیت تهدیدآمیز و مشکل‌دار را به صورت یک پیام ویژه ارسال خواهید کرد و با این اتفاق به‌جز آدرس اینترنتی، نام ثبت شده برای شخص ارسال کننده توئیت هم ارایه می‌شود و می‌توانید تمام اطلاعات برچسب زمانبندی مربوط به آن را در اختیار بگیرید.

این پیام همچنین از ماموران پلیس می‌خواهد بر مبنای دستورالعمل اجرایی قانون توئیتر اطلاعات منتشر شده را بررسی کنند تا در صورت لزوم داده‌های بیشتری در این زمینه ارایه شود.

این یک افزونه جدید در توئیتر محسوب می‌شود که استفاده از آن بسیار آسان است و این فرصت را برای کاربران فراهم می‌کند تا به راحتی بتوانند جلوی تخلفات در شبکه‌ اجتماعی را بگیرند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.