اپراتورها

تلفن همراه

March 21, 2015
17:31 شنبه، 1ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68432

واعظی: همه شهرهای بزرگ کشور به نسل سوم تلفن همراه تجهیز می‌شوند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همه شهرهای بزرگ کشور به نسل سوم تلفن همراه تجهیز می‌شوند.
محمود واعظی صبح شنبه با حضور در نشست با کارکنان پست بوشهر اظهار داشت: در سال ۹۳ شاهد انجام کارهای بسیار خوبی توسط دولت در نقاط مختلف کشور بودیم و طرح‌های بسیار خوبی نیز طی سال جاری در کشور اجرا می‌شود.
 
وی با بیان اینکه دولت متعلق و منتخب مردم است، اذعان داشت: در روزهای تعطیل نیز خدمات‌رسانی به مردم با قوت انجام می شود همه خدمت‌گذاران مردم در دولت باید تلاش کنند تا بهترین خدمات را ارائه کنند.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کرده است، افزود: این شعار باعث می‌شود که شاهد تعامل و همراهی بیشتر ملت و دولت باشیم.
 
واعظی با تاکید بر اینکه طرح‌های مختلفی با همراهی و همزبانی مردم توسط دولت انجام می شود، تصریح کرد: در گذشته علی‌رغم سختی‌هایی که کارکنان پست داشته‌اند، از نظر معیشتی مشکلاتی داشتند و نیاز بود که توجه جدی به این موضوع صورت بگیرد.
 
افزایش دو برابری باند اینترنت در کشور در سال جاری
 
وی افزود: امسال و پس از ۱۰ سال شاهدیم که پست به مقداری سود دهی رسید و از این سودها برای افزایش حقوق و رفاه کارکنان استفاده خواهد شد
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به عملکرد مطلوب استاندار بوشهر در بخش‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: شاهد اجرای طرح‌های بسیار خوبی در سطح استان بوشهر هستیم.
 
وی از افزایش دو برابری باند اینترنت در کشور در سال جاری خبر داد و افزود: تلاش می‌شود که پهنای باند اینترنت کشور تا پایان امسال به دو برابر میزان کنونی برسد.
 
واعظی از ارائه اینترنت به ۲۵ هزار روستای کشور در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه در سال ۹۴ می‌توان به فعال کردن پست لوجستیک و ارائه ۹ خدمت جدید همراه با نوسازی اشاره کرد.
 
وی با بیان اینکه در سال جدید تمام شهرهای بزرگ کشور به نسل سوم تلفن همراه تجهیز می‌شوند، اذعان داشت: ۴۰ شهر کشور تاکنون به نسل چهارم تلفن همراه مجهز شده‌اند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.