سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

March 30, 2015
18:11 دوشنبه، 10ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68568

ال‌جی، موفق‌ترین تولیدکننده ماشین لباسشویی در هفت سال اخیر

شرکت ال‌جی با در اختیار داشتن 12.4 درصد از فروش جهانی ماشین ‌لباسشویی در سال 2014 میلادی، برای هفتمین سال پیاپی به‌عنوان برند شماره یک این صنعت در جهان نامیده شد.
 
 
پیش از این نیز ال‌جی توانسته بود با در اختیار داشتن سهم 14.7 درصدی از فروش ماشین ‌لباسشویی‌های در از جلو، برای ششمین سال پی‌درپی به عنوان پیشروترین شرکت تولیدکننده ماشین ‌لباسشویی در دنیا و برای هشتمین سال پیاپی به‌عنوان برند شماره یک بازار رقابتی ایالات متحده شناخته شود. 
تمامی موفقیت‌های ال‌جی در این زمینه را می‌توان مدیون نوآوری‌های این شرکت در زمینه تکنولوژی‌های مورد استفاده در ماشین ‌لباسشویی‌های تولیدی‌اش دانست. به‌عنوان نمونه می‌توان به موتورهای بدون تسمه که‌ به‌صورت مستقیم به دیگ وصل هستند اشاره کرد. این موتورها بازدهی و عمر دستگاه را به ‌شکلی محسوس افزایش می‌دهند. از دیگر تکنولوژی‌ها موفق ال‌جی در زمینه ماشین لباسشویی می‌توان به 6 Motion یا همان شستشوی مشابه شستشو با دست اشاره کرد. در این نوع شستشو، لباس‌ها کمتر چروک می‌شوند و آسیب کمتری به آن‌ها وارد می‌شود. تکنولوژی TurboWash یکی دیگر از نوآوری‌های ال‌جی در سال‌های اخیر است. ماشین‌لباسشویی‌های مجهز به این تکنولوژی، از ذرات آب با فشار بالا جهت کاهش زمان شستشو به‌طور موثر استفاده می‌کنند. 
 
ماشین‌لباسشویی‌های در از جلوی این شرکت کره‌ای، به‌عنوان محصولاتی بادوام و قابل اطمینان توسط مردم سرتاسر دنیا شناخته می‌شوند و مجلات معتبری از جمله OCU-Compra Maestra اسپانیا، Altroconsumo ایتالیا و Choice استرالیا از آن‌ها به‌عنوان محصولاتی با کارایی بالا یاد می‌کنند. همچنین یکی از مجلات پیشروی ایالات متحده، عنوان قابل اطمینان‌ترین ماشین‌لباسشویی را برای ششمین سال متوالی تا سال 2014 به ال‌جی داده است. انجمن آلمانی VDE و بسیاری از دیگر سازمان‌های حمایت از مصرف کنندگان نیز دوام ماشین‌لباسشویی‌های این شرکت را تایید کرده‌اند. 
امسال هم ال‌جی قصد دارد با استفاده از تکنولوژی‌های نوآورانه‌‌ای مثل TWIN Wash به رهبری در بازار ماشین لباسشویی ادامه دهد. طراحی انقلابی TWIN Wash امکان شستشوی دو دسته لباس به‌طور مستقل را امکان پذیر کرده است. ماشین لباس‌شویی TWIN Wash یک محفظه کوچک‌تر در قسمت پایینی دیگ اصلی دارد که به کمک آن تعداد دفعات شستشو و زمان آن کاهش پیدا می‌کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.