تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

April 14, 2015
19:26 سه شنبه، 25ام فروردینماه 1394
کد خبر: 68974

پیش خرید یک میلیون ساعت اپل در اولین روز عرضه

بررسی‌ها نشان می‌دهد در اولین روز عرضه ساعت اپل برای پیش خرید، بیش از یک میلیون نفر برای این کار اقدام و اکثرا مدل‌های ارزان قیمت ورزشی را انتخاب کرده‌اند.
بررسی های موسسه Slice Intelligence نشان می دهد که بیش از 957 هزار نفر به 9080 فروشگاه آنلاین در سراسر آمریکا مراجعه کرده این ساعت هوشمند را برای خرید انتخاب کرده اند. البته متوسط تعداد سفارشات ثبت شده به ازای هر نفر 1.3 مورد است و این نشان می‌دهد که بسیاری از افراد بیش از یک ساعت اپل خریداری کرده اند.
علاوه بر این متوسط مبلغ پرداختی برای خرید هر یک از این ساعت ها 503.83 دلار بوده که نشان می دهد کاربران ترجیح داده‌اند مدل های ارزان ورزشی و نه مدل های گران قیمت 10 هزار دلاری را بخرند.
 
در مجموع 62 درصد کاربران ساده ترین مدل ورزشی این ساعت را خریداری کرده‌اند. قیمت ارزان‌ترین مدل ساعت اپل 382.83 دلار و قیمت مدل متوسط این ساعت 707.04 دلار است. قرار است عرضه رسمی و عمومی این ساعت ها از 10 روز دیگر آغاز شود. برآوردهای موسسات تحقیقاتی نشان می دهد که تا پایان سال جاری میلادی 10 میلیون ساعت اپل در آمریکا فروخته خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.