اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

May 9, 2015
10:57 شنبه، 19ام اردیبهشتماه 1394
کد خبر: 69855

اختلال در دسترسی کاربران به سایت فلیکر

برخی کاربران سایت به اشتراک‌گذاری عکس فلیکر از مختل شدن دسترسی‌شان به سایت مذکور خبر داده‌اند. ظاهرا این مشکل ناشی از برخی ناسازگاری‌ها با مرورگرهای اینترنتی است.
 
در حال که برخی تصور می کردند با به روزکردن مرورگرهایشان شاهد حل مشکل مذکور هستند، حال مشخص شده که حتی با به روزکردن مرورگرها نیز مشکل مذکور برطرف نمی گردد.
 
کاربران فیلکر می گویند از یک ماه قبل پیام هایی برای آنها به نمایش درآمده که بر اساس آن مرورگر مورد استفاده آنها از فلیکر پشتیبانی نمی کند. به همین علت این کاربران امکان استفاده از فلیکر و برخی امکانات آن مانند بارگذاری عکس یا ارسال نظر و … را ندارند. برخی دیگر از کاربران هم می گویند عکس های آنها با دقت های متفاوت نمایش داده نمی شود.
 
مدیران فلیکر از 21 آوریل از کاربران خود خواستند تا از آخرین نسخه های مرورگرهای اینترنتی Firefox، Chrome، Safari، Internet Explorer  و  Opera استفاده کنند، اما حتی این کار هم مانع از اختلال در دسترسی به فلیکر نشده است.
 
فلیکر که فعلا در اختیار یاهوست هدف از این اقدامات را به روزکردن ساختارهای خود برای ارائه بهترین تجربه کاربری اعلام کرده است، اما ظاهرا تغییرات جدید برای عده ای از کاربران مشکل آفرین بوده است. فلیکر در مورد زمان رفع این مشکل توضیحی نداده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.