تبلت

تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

لبه تکنولوژی

لوازم جانبی

June 1, 2015
20:51 دوشنبه، 11ام خردادماه 1394
کد خبر: 70699

تبلت جدید ایسوس با قابلیت تغییر شکل ظاهری

با آغاز نمایشگاه بین‌المللی Computex ایسوس آخرین محصولات خود را به نمایش گذاشته است و در تازه‌ترین اقدام خود از رایانه لوحی جدیدی رونمایی کرده است که بر خلاف تمام محصولات موجود در بازار جهانی، کاربر می‌تواند شکل ظاهری آن را تغییر دهد.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این رایانه لوحی ZenPad 8.0 نام دارد که بخش پشتی آن قابل تغییر است و علاوه بر اینکه به کاربر امکان می‌دهد شکل ظاهری تبلت را عوض کند، قابلیت‌های جدید را نیز به آن می‌افزاید.

از جمله قابلیت‌هایی که با تعویض قاب پشتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد می‌توان به افزودن باتری اضافی اشاره کرد که با این اتفاق می‌توان به مدت 14 ساعت دستگاه را مورد استفاده قرار داد. قابلیت دیگری که با تعویض قاب به رایانه لوحی اضافه می‌شود Audio Cover نام دارد که شش اسپیکر مجزا در اختیار کاربر می‌گذارد تا صدا به صورت دالبی پخش شود.

قاب جدیدی که در قسمت پشتی این رایانه لوحی نصب می‌شود به صورت تاشو طراحی شده است و به همین خاطر باتری اضافی و اسپیکرهای مجزا فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند.

این رایانه لوحی با نمایشگر 8 اینچی ساخته شده است که تصاویر در آن با کیفیت 1200 در 800 پیکسل به نمایش درمی‌آیند و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 یا 16 گیگابایتی اشاره کرد.

این رایانه لوحی با تراشه مرکزی Atom X3 SoFIA اینتل عرضه می‌شود و ایسوس هنوز تصمیمی در مورد قیمت و زمان عرضه آن اتخاذ نکرده است.

لازم به ذکر است مدل دیگر این محصول که Z580CA نام داردع تصاویر را در نمایشگر 8 اینچی خود با کیفیت 2048 در 1536 پیکسل نمایش می‌دهد و پردازنده سریع‌تر دارد. این دو محصول به آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید مجهز شده‌اند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.