رسانه‌های اجتماعی

June 13, 2015
13:23 شنبه، 23ام خردادماه 1394
کد خبر: 71030

لینکدین راهکار فروش خود را با راهکار CRM مایکروسافت یکپارچه کرد

شرکت لینکدین، صاحب بزرگترین شبکه اجتماعی ویژه کسب و کارها از یکپارچگی راهکار Sales Navigator خود با راهکار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت مایکروسافت خبر داده است.
 
شرکت لینکدین که سال گذشته راهکار Sales Navigator خود را با راهکار مدیریت ارتباط با مشتری شرکت سیلزفورس یکپارچه کرده بود، حالا از یکپارچه‌سازی آن با راهکار شرکت مایکروسافت در این حوزه خبر داده است. راهکار Sales Navigator یکی از ابزارهای لینکدین است که قابلیت‌هایی در حوزه فعالیت‌های مرتبط با فروش را به خدمات شبکه اجتماعی می‌افزاید. کاربران این راهکار به کمک این ابزار می‌توانند مشتریان خود را با سرعت بیشتری پیدا کنند و بر اساس ادعای لینکدین، چرخه فروش محصولات خود را کوتاه‌تر کنند.
 
یکپارچگی این محصول با راهکار شرکت مایکروسافت کار کاربران را آسانتر می‌کند و باعث می‌شود آنها نیازی به استفاده جداگانه از این دو سیستم نداشته باشند. بر اساس اعلام لینکدین، راهکار Sales Navigator از سه نسخه ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ راهکار مدیریت ارتباط با مشتری Dynamics CRM مایکروسافت (ابری و نرم‌افزاری) پشتیبانی می‌کند.
شرکت لینکدین پیش از این نیز نسخه اندرویدی راهکار Sales Navigator را عرضه کرده بود که از طریق اپ استور گوگل پلی قابل دسترسی است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.