تلفن همراه

گوشی

June 17, 2015
20:00 چهارشنبه، 27ام خردادماه 1394
کد خبر: 71157

Sony Mobile جلوه‌هایی از تلفیق مد، زیبایی، ماندگاری و فناوری را در هفتهٔ مد تهران به نمایش گذاشت

دومین هفتهٔ مد تهران از تاریخ  23 تا 25 خرداد با حضور برندهای برتر صنعت مد، طراحان،  دست‌اندرکاران و علاقه‌مندان به این صنعت، هنرمندان، افراد مشهور و اصحاب رسانه در مرکز تجاری سام در کوهپایه‌های البرز در شمال پایتخت برگزار شد.
 
حضور پررنگ Sony Mobile در این رویداد به‌عنوان حامی رسمی، حال‌وهوایی متفاوت ایجاد کرد و مورد استقبال بازدیدکنندگان و دوستداران صنعت مد قرار گرفت. علاوه براین Sony Mobile با برگزاری مسابقه‌ای از طریق برنامهٔ Xperia Lounge این فرصت را به دوستداران فناوری و کاربران Xperia در ایران داد تا بتوانند با شرکت در این مسابقه شانس برنده شدن بلیت‌های VIP برای حضور در این رویداد را به دست آورند.
 
فناوری و مد دو بخش جدایی‌ناپذیر در زندگی امروز هستند و Sony Mobile در پیوند دادن این دو دنیای همگرا از طریق تولید محصولاتی که هم در کارایی فنی و ماندگاری پیشتاز بوده و هم زیبایی و برازندگی را به کاربران هدیه می‌دهند، پیشتاز است. این شرکت از نخستین شرکت‌های فناوری بود که برای سرعت بخشیدن به استفاده از دستاوردهای صنعت مد در محصولاتش به همکاری با پیشتازان این صنعت پرداخت.
طیف گسترده‌ای از محصولات Sony Mobile از جمله تلفن‌های هوشمند سری Xperia Z و فناوری‌های پوشیدنی با همکاری نزدیک و مشترک با مراکز آموزشی و طراحان طراز اول دنیای مد طراحی شده‌اند که از آن جمله می‌توان به همکاری با کالج مد لندن برای طراحی ساعت‌های هوشمند و همکاری با Roxy برند محبوب مد و سبک زندگی بانوان برای طراحی مچ‌بندهای هوشمند SmartBand اشاره کرد.
 
Sony Mobile به خوبی توانسته است به کاربران اثبات کند که دیگر لازم نیست برای داشتن محصولاتی زیبا و مد روز، از بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز و داشتن محصولاتی بادوام چشم‌پوشی کنند چرا که تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم جانبی Sony Mobile نقطهٔ تلاقی دو دنیای مد و فناوری هستند. 
 
برگزاری هفتهٔ مد تهران فرصت مناسبی برای Sony Mobile بود تا تازه‌ترین و پیشرفته‌ترین محصولاتش را که کارایی، فناوری، ماندگاری و زیبایی را در هم تلفیق کرده‌اند، در این رویداد منحصر‌به‌فرد در غرفهٔ اختصاصی‌اش و نیز در خلال نمایش‌های مد برگزارشده، برای کاربران، هنرمندان، علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران صنعت مد ایران به نمایش بگذارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.