تلفن همراه

گوشی

June 18, 2015
8:25 پنجشنبه، 28ام خردادماه 1394
کد خبر: 71158

ورود S6 آبی و S6 Edge سبز به بازار

کسانی که پرچم‌دار‌های رنگی انتخاب می‌کنند، چه شخصیتی دارند؟

 گوشی‌های هوشمند GALAXY S6 و GALAXY S6 Edge با رنگ‌های جدید در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. پرچم‌دارهای سامسونگ که با رنگ‌های آبی توپاز (Blue Topaz) و سبز زمردی (Green Emerald) وارد بازار می‌شوند، پیش از این فقط در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی در بازار موجود بودند.

آبی توپاز که اختصاصاً برای GALAXY S6 ارائه شده است، ظاهری چشمگیر اما در عین حال، ملایم و آرام‌بخش دارد که به‌عنوان یکی از شیک‌ترین رنگ‌های سال برگزیده شده است. بر اساس اعلام پانتون که یک شرکت پیشرو در زمینه پیش‌بینی سلیقه‌ها و علائق رنگی است، چهار طیف رنگ آبی لاجوردی (Aquamarine)، آبی اقیانوسی (Scuba Blue)، آبی کلاسیک (Classic Blue) و آبی تیره (Dusk Blue) در میان لیست 10 رنگ برتر بهار 2015 حضور دارند که برای شرکت‌های طراحی و مد تهیه شده‌اند.

دکتر دونا داوسن، روانشناس مطرح بریتانیایی، در مورد این رنگ می‌گوید: «کسانی که تلفن S6 آبی رنگ را انتخاب می‌کنند، به نظر می‌رسد که با اعتمادبه‌نفس، مشکل‌پسند، باریک‌بین، حساس، سخت‌گیر و احساسی باشند.»

رنگ سبز زمردی نیز به‌طور اختصاصی برای گوشی‌های S6 Edge در نظر گرفته شده و مثال بارزی از فلسفه طراحی شرکت سامسونگ است که در آن، زیبایی و عملکرد ، به یکدیگر می‌رسند.

دکتر داوسن در مورد رنگ سبز می‌گوید: «کسانی که رنگ سبز انتخاب اولشان است، گرایش دارند که متعادل، باوفا، سخت‌کوش، راست‌گو و خیراندیش باشند.

این افراد نگران دیگران هستند و همچنین اشتیاق دارند که به عنوان شهروندان خوب جامعه مطرح شوند که هم به اخلاق اهمیت می‌دهند و هم علاقه زیادی به سادگی دارند.» دکتر داوسن ادامه می‌دهد: «سبز که حس دوستی و ارتباط با دیگران را انتقال می‌دهد، نمایشگر زندگی جدید و شروعی دوباره است که معنای امید، قدرت دوباره و انرژی را نیز الهام می‌کند. همچنین پیش از این، ثابت شده است که رنگ سبز در کاهش استرس و نگرانی، نقش به‌‌ سزایی دارد. به همین دلیل هنگامی‌که افراد مضطرب‌اند، آرزو می‌کنند که کاش می‌توانستند در فضایی سبز استراحت کنند.»

تلفن‌های هوشمند S6 و S6 Edge که 26 فروردین ماه به‌طور رسمی در ایران رونمایی شدند، در سه مدل 32، 64 و 128 گیگابایتی در بازار موجود هستند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.