سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 22, 2015
11:23 دوشنبه، 1ام تیرماه 1394
کد خبر: 71292

ایسوس چهار کارت گرافیک‌ R9 390X، R9 390، R9 380 و R7 370 را معرفی کرد

کارت های گرافیک ایسوس یکی از محصولات کاملا حرفه‌ای و پرطرفدار این شرکت سخت‌افزاری معروف هستند که به دلیل کیفیت و عملکرد بالا در طی این سال‌ها مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته‌اند. طرفداران کارت‌های گرافیک ایسوس با معرفی یک چیپ‌ست یا معماری جدید توسط شرکت NVIDIA  یا AMD منتظر رونمایی از محصولات جدید ایسوس هستند که مبتنی بر آن‌ها ساخته می‌شوند و همواره با تغییرات ویژه‌ای کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهند.
 
همانطور که می‌دانید شرکت AMD به تازگی تراشه‌های جدیدی را معرفی کرده و ایسوس نیز همانند همیشه با پیاده‌سازی فناوری‌های انحصاری خود بر روی این تراشه ها تحولی در حوزه کارت‌های گرافیک ایجاد کرده است. ایسوس روز گذشته رسما اعلام کرد با پیاده‌سازی تراشه‌های R9 و R7 شرکت AMD، چهار عضو جدید را به خانواده کارت‌های گرافیک Strix اضافه کرده است. کارت‌های گرافیک Strix R9 390X، Strix R9 390، R9 380 Strix  و R7 370 Strix  با سیستم خنک کنندگی پیشرفته، عملکردی قدرتمند و ساختاری مقاوم به راحتی از عهده اجرای بازی‌های امروزی برخواهند آمد. دو کارت گرافیک R9 390X و R9 390  به مجموعه‌ای از امکانات انحصاری ایسوس از جمله جدیدترین نسخه از فناوری خنک کنندگی Direct CU III و سه عدد فن با طراحی 0dB مجهز شده‌اند که عملکرد آن‌ها 30% خنک‌تر و تا سه برابر ساکت‌تر از کارت گرافیک مرجع است.
 
به علاوه این دو کارت گرافیک با استفاده از  فناوری Auto-Extreme ایسوس و تجهیزات Super Alloy Power II ساخته شده اند که کیفیت، ثبات و ماندگاری کارت را تضمین می‌کنند. همچنین ایسوس در ساخت این دو کارت گرافیک GPU Tweak II و Xsplit Gamecaster را نیز فراموش نکرده است تا گیمرها و اروکلاکرها به راحتی از امکانات متعدد این کارت‌ها در حین اورکلاکینگ و بازی‌های آنلاین بهره مند شوند.
 
 
 
فناوری Direct CU III به همراه سه فن 0dB
ایسوس برای از بین بردن معضل افزایش حرارت کارت‌های گرافیکی در زمان فشار کاری بالا و جلوگیری از آسیب‌دیدگی قطعات حساس کارت گرافیک، فناوری انحصاری و نوین Direct CU را به ثبت رساند. در این فناوری دو لوله‌ حرارتی 10 میلی‌متری از جنس مس در ارتباط مستقیم با پردازنده گرافیکی قرار می‌گیرند و در نتیجه بیشترین میزان حرارت و گرما را منتقل می‌کنند. در کنار این فناوری استفاده از سه فن خنک‌کننده 0dB در ساختار کارت گرافیک نه تنها منجر به کاهش 30 درصدی دمای کارت شده است بلکه به راحتی و در سکوت کامل می‌تواند باز‌ی‌های مهیج و پیشرفته امروزی را اجرا کند.
همانطور که گفته شد در ساختار دو کارت گرافیک R9 390X و R9 390 از فناوری خنک کنندگی Direct CU III و در کارت‌های R9 380 و R7 370 از فناوری Direct CU II استفاده شده است. اما ایسوس فناوری فن‌های بی‌صدای 0dB را در هر چهار مدل جدید خانواده Strix پیاده سازی کرده تا کاربران در سکوت کامل از جزئیات بازی لذت ببرند.
 
کیفیت و ثبات بالا با استفاده از فناوری Auto-Extreme و تجهیزات Super Alloy Power II
ایسوس در ساخت کارت‌های گرافیک Strix R9 390X ، Strix R9 390 ، R9 380 Strix وR7 370  Strix از فناوری Auto-Extreme استفاده کرده است و برای نخستین بار فرایند ساخت کارت‌های گرافیک به طور کامل به صورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی انجام شده است. با استفاده از این فناوری میزان خطا در فرایند ساخت کارت گرافیک کاهش و عملکرد اورکلاکینگ و گیمینگ آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. از سوی دیگر این کارت‌های گرافیک توسط تجهیزات Super Alloy Power II  ساخته شده اند که با افزایش بهر‌ه وری و کاهش مصرف انرژی، فشار وارد بر پردازنده گرافیکی و سیستم خنک کنندگی کارت کمتر شده و ثبات و عملکرد آن افزایش یافته است.
 
رابط گرافیکی GPU Twaek II به همراه Xsplit Gamecaster
رابط گرافیکی GPU Tweak II با طراحی جدید، این امکان را در اختیار گیمرها و اورکلاکرها قرار می دهد تا سریعتر و ساده‌تر از گذشته تنظیمات کارت گرافیک خود را با یک کلیک تغییر دهند و نگران کاهش عملکرد آن نباشند. گواهینامه یک ساله XSplit Gamecaster با ارزش 99 دلار به گیمرها اجازه میدهد تا محتوای بازی را به صورت همزمان با سایر گیمرها از طریق اینترنت به اشتراک بگذارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.