رسانه‌های اجتماعی

August 4, 2015
8:12 سه شنبه، 13ام مردادماه 1394
کد خبر: 72399

توییتر تب جدیدی به اپلیکیشن شبکه اجتماعیش اضافه می‌کند

توییتر در حال تست تب جدیدی به نام News Tab در اپلیکیشن شبکه ‌اجتماعی‌اش است که هدف آن ارایه اخرین اخبار مهم دنیاست.
 
 
توییتر طی یک سال اخیر به طور مداوم در حال تست قابلیت‌های جدید برای شبکه اجتماعی‌اش بوده است. به گزارش BuzzFeed، به نظر می‌رسد جدیدترین قابلیتی که توییتر قصد دارد برای کاربرانش عرضه کند، یک تب مخصوص خبر به نام News Tab است.
 
این تب که در نوار navigation اپلیکیشن توییتر قرار می‌گیرد، هم‌اکنون برای کاربران ژاپنی این شبکه اجتماعی فعال شده است. در این تب لیستی از سرخط مهم‌ترین خبرهای روز قرار می‌گیرد. هدف این تب، ارایه مهم‌ترین اخبار در سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای کاربران توییتر است.
 
توییتر در گذشته نیز تبی به نام Discover را برای اپلیکیشن خود تست کرده بود، اما به نظر می‌رسد تب جدید کامل‌تر و دارای محتویات بیشتری باشد.
 
پیشبینی می‌شود که News Tab بتواند برای کاربران توییتر، به خصوص افراد تازه‌وارد مفید باشد. این تب همچنین مقدمه‌ای برای پروژه Lightning توییتر نیز خواهد بود که قرار است در آینده ای نزدیک راه‌اندازی شود. هدف این پروژه ارایه توییت‌های مربوط به اتفاقات مهم دنیاست که توسط کاربران واقعی و نه کامپیوتر انتخاب می‌شوند.
 
توییتر با مشکل عدم رشد کاربر مواجه است و به همین دلیل به دنبال راه‌ها و ابزارهایی به منظور جلب کاربران بیشتر است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.