سیستم‌عامل و نرم‌افزار

فناوری اطلاعات

August 15, 2015
10:00 شنبه، 24ام مردادماه 1394
کد خبر: 72657

عرصه نسخه سازمانی Skype مایکروسافت برای اندروید و iOS

مایکروسافت پیش‌نمایش ابزار ارتباطی Skype for Business را برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کرد تا کاربران سازمانی در این محصولات هم بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

1- Skype for Business  (2).jpg

 
مایکروسافت با اقدام جدید به مدیران IT در سازمان‌ها امکان داد تا از طریق نسخه کنونی نرم‌افزار مذکور برای چهار کاربر  iOS و جهار کاربر اندروید دسترسی‌های لازم برای استفاده از این ابزار را فراهم کنند.
 
مدیران شبکه نیازمند آن هستند تا تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۱۵ برای استفاده از این ابزار سازمانی اقدام کنند و به عنوان یکی از نخستین گروه آزمون‌کنندگان انتخاب شوند. آن دسته از افرادی که انتخاب شوند، از هفته آینده می‌توانند پیش‌نمایش اولیه Skype for Business برای اندروید و iOS را در اختیار بگیرند.
 
در نسخه جدید Skype for Business مخصوص اندروید و iOS مایکروسافت محصولات ارتباطی که پیش‌تر با نام Lync شناخته می‌شد را یکپارچه کرد و توضیح داد که این ابزار بخشی از نرم‌افزار Skype for Business محسوب می‌شود.
 
نسخه نهایی این ابزار ارتباطی سازمانی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS اواخر سال جاری میلادی به دست کاربران می‌رسد.
 
در مطلبی که مقامات مایکروسافت روی وبلاگ رسمی این شرکت منتشر کردند آمده است: «اگر شما روی دستگاه‌های اندروید و iOS از نرم‌افزار Lync ۲۰۱۳ استفاده می‌کنید، اواخر سال جاری میلادی به‌روزرسانی Skype for Business را دریافت خواهید کرد. ابزار موبایلی Skype for Business برای تمام کاربران Lync Server ۲۰۱۳، Skype for Business Server ۲۰۱۵ و Skype for Business Online کار خواهد کرد».
 
نسخه جدید این ابزار برای اندروید و iOS بخش راهبردی ویژه‌ای در خود جا داده است که برای شماره تلفن‌ها، تماس‌ها و جلسات ملاقات مورد استفاده قرار می‌گیرد و به‌روزرسانی‌هایی برای بخش‌های In-Call و In-Meeting آن انجام می‌شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.