تلفن همراه

گوشی

August 18, 2015
14:30 سه شنبه، 27ام مردادماه 1394
کد خبر: 72768

گوشی و بازرگان؛ گوشی‌های مناسب برای شاغلان

کسب‌و‌کار امروزی بیش از هر زمان دیگر وابسته به تکنولوژی است. مدیران و کارمندان امروزی برای برقراری ارتباط نیاز به کاغذ و قلم ندارند و به‌راحتی با فشردن چند دکمه می‌توانند مکاتبات خود را انجام دهند.
 
«آقای واتسون نزد من بیایید، می‌خواهم شما را ببینم.» این اولین پیامی است که در اولین تماس تلفنی ردوبدل شده. الکساندر گراهام بل این جمله را خطاب به دوست و دستیارش واتسون گفت. 
زمانی که گراهام بل این جمله را در اولین مکالمه تاریخ بیان کرد، هیچ‌گاه به این نکته فکر نکرده بود که اختراع وی چه تاثیری بر دنیا خواهد گذاشت. تلفن در کارگاهی کوچک در سال 1876 میلادی به دنیا آمد و در زمانی کمتر از 200 سال، با رشدی چشمگیر، تعدادی تقریبا هم‌اندازه جمعیت مردم جهان پیدا کرد.
 
اختراع بل زنجیره‌ای از کمپانی‌ها برای سرویس دادن، ساخت و فروش تلفن به وجود آورد. اما این اختراع فقط به کمپانی‌های تلفن محدود نشد و امروزه می‌بینیم تمام گروه‌های کاری برای رفع نیاز‌های خود از تلفن استفاده می‌کنند. 
به‌جرأت می‌توان گفت تلفن یکی از ارکان اصلی کسب‌وکار امروزی محسوب می‌شود. اگر به گوشی همراه مناسب برای تجارت و کار نیاز دارید، کافی است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.
 
پیشنهاد اول:
بلک‌بری پاسپورت
 صفحه‌نمایش و صفحه‌کلید بزرگ، پاسپورت را یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدیران و کارمندان می‌کند. بلک‌بری به سلطان ایمیل معروف است. ویژگی دیگر مدیریت صحیح پیام‌ها است که در سیستم عامل بلک‌بری 10 وجود دارد.  پاسپورت پشتیبانی بسیار خوبی از کاربران تجاری می‌کند. دپارتمان‌های آی‌تی در محیط‌های کاری می‌توانند با کمک سرویس خدمات بلک‌بری (BES 10) پاسپورت را کنترل کنند. با تکیه بر سیستم امنیتی تعبیه‌شده در بلک‌بری می‌توان اطمینان داشت تمام پیام‌ها و ایمیل‌ها رمزگذاری می‌شوند.
با کمک توازن بلک‌بری می‌توان پروفایل‌های کاری و شخصی را از یکدیگر جدا ساخت. به این ترتیب می‌توان به آی‌تی اجازه داد به پروفایل کاری دسترسی داشته باشد و پروفایل شخصی کاربر از دسترس آی‌تی دور خواهد بود.
 
پیشنهاد دوم: 
اچ‌تی‌سی وان M9 Plus
وان +M9 پس از عدم استقبال کاربران از M9 وارد بازار شد. در این گوشی سعی شده است نقصان M9 برطرف شود. صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 بسیار وسوسه کننده است. پردازنده ۸ هسته‌ای Mediatek قدرت سخت‌افزاری خوبی به این دستگاه بخشیده است و سنسور اثر انگشت امنیت اطلاعات کاربر را ضمانت می‌کند. البته لایه امنیتی دیگر، رمزگذاری فایل‌های ارسالی است. به این ترتیب  امکان سرقت اطلاعات بسیار کم می‌شود. پشتیبانی از کارت‌های حافظه میکرو SD این گوشی را برای افرادی که تمایل به استفاده از حافظه‌ بیشتر دارند مطلوب می‌کند.
 
پیشنهاد سوم: 
سامسونگ گلکسی نوت 5
چندکاره بودن وجه مشترک گوشی‌های هوشمند جدید و کسب‌وکار محسوب می‌شود. گلکسی نوت 5 یکی از بهترین گزینه‌ها برای این منظور است. قلم اس استایلوس جدید نوت 5 از نظر طراحی بسیار شبیه به قلم واقعی است.
امکان اضافه کردن میانبر برای اپلیکیشن‌های دلخواه روقلم نیز ویژگی منحصر به فردی است. برای نوشتن، دیگر نیازی به صفحه روشن نیست حتی با صفحه قفل نیز می‌توان نوشته‌ای را روی گوشی نوشت.
ویژگی‌های منحصربه‌فرد قلم استایلوس در کنار قدرت سخت‌افزاری بسیار خوب نوت 5، ترکیبی استثنایی تشکیل داده است. صفحه نمایشی با کیفیت بالا و در عین حال پردازنده 8 هسته‌ای تقریبا انجام هرکاری را ممکن می‌سازد. البته عدم پشتیبانی از میکرو SD ممکن است نقطه‌ای منفی در کارنامه نوت 5 باشد اما کسانی که علاقه به استفاده از قلم دارند نوت 5 را یک فبلت دوست‌داشتنی می‌دانند.
 
پیشنهاد چهارم:
لومیا 1520
اگر سیستم‌های موجود در محل کار کاربر از محصولات مایکروسافت استفاده می‌کنند، بدون شک گوشی ویندوزفونی باید اولین گزینه برای وی باشد. صفحه نمایش 6 اینچی فول اچ‌دی و دوربین 20 مگاپیکسلی از جمله ویژگی‌های لومیا 1520 است.
افزوده شدن مجموعه برنامه‌های آفیس مایکروسافت به لومیا و همگام‌سازی بی‌سیم این مفهوم را می‌رساند که کاربر هیچ‌گاه میز کار خود را ترک نمی‌کند. 
اوتلوک ایمیل‌ها را مدیریت می‌کند و برنامه‌های ورد، اکسل، پاورپوینت و وان نوت همیشه در دسترس کاربرند. البته برای کاربرانی که تجربه استفاده از ویندوزفون ندارند خو گرفتن به این سیستم عامل اندکی زمان می‌برد، ولی بی‌شک در اکوسیستمی که محصولات مایکروسافت در آن استفاده می‌شوند قطعا بهترین گزینه لومیا 1520 است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.