تلفن همراه

فناوری‌های پوشیدنی

August 27, 2015
9:43 پنجشنبه، 5ام شهریورماه 1394
کد خبر: 72933

تصاویر بیشتر از نسل جدید ساعت هوشمند موتو 360 به بیرون درز کرد

به‌تازگی تصاویر جدیدتری از نسل دوم ساعت موتو 360 منتشر شده است.
 
در چند روز گذشته با تصاویر مختلفی از مدل جدید ساعت هوشمند موتو 360 که توسط شرکت موتورولا درحال ساخت است، روبه‌رو شدیم. یکی از تغییرات مهم این ساعت، تغییر مکان دکمه آن است. دکمه مدل جدید موتو 360 از مکان ساعت 3 در مدل قبلی به مکان ساعت 2 انتقال پیدا کرده است.
 
از آنجایی که ماه آینده اولین سالگرد عرضه ساعت موتو 360 به‌حساب می‌آید، احتمال دارد که موتورولا نسل جدید آن را به زودی معرفی کند. نسل اول ساعت موتو 360 از یک صفحه نمایش گرد بهره می‌برد و از سیستم‌عامل Android Wear‌ برای آن استفاده شده بود. براساس شایعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد از سنسورهای جدیدی روی این ساعت هوشمند استفاده کند. با توجه به این موضوع که هنوز اطلاعات دقیقی از ویژگی‌های این ساعت منتشر نشده، با تصاویر دیگری از این محصول مواجه شدیم.
 
در تصاویری که به بیرون درز کرده، Chen Xudong مدیرعامل شرکت موتورولا از این ساعت هوشمند استفاده کرده است. در تصویر بعدی هم، این ساعت روی دست فرد دیگری مشاهده می‌شود. با توجه به این تصاویر به نظر می‌رسد که شرکت سازنده در حال تست و آزمایش این ساعت در مکان‌های عمومی است تا بتواند محصول نهایی را با کیفیت خوبی راهی بازار کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.