تحلیل بازار

تلفن همراه

سخت‌افزار

گوشی

August 27, 2015
21:06 پنجشنبه، 5ام شهریورماه 1394
کد خبر: 72947

مرکز موبایل لنوو زیرمجموعه موتورولا می‌شود

کاربران می‌توانند در آینده نزدیک شاهد تولید گسترده دستگاه‌های موبایلی در شرکت موتورولا باشند. زیرا لنوو به عنوان صاحب این کارخانه‌ موبایل‌ساز تصمیم گرفته است برای حضور در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند برند شناخته شده موتورولا را حفظ کند و برند ناشناخته Lenovo Mobile را به یکی از زیرمجموعه‌های Motorola تبدیل کند.

 

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، البته به نظر می‌رسد که این اتفاق فقط یک تغییر نام نباشد. زیرا مدیر مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی لنوو اعلام کرد که ساختار سازمانی موتورولا به شکل کنونی باقی می‌ماند و مدیریت مرکز Lenovo Mobile نیز به آن واگذار می‌شود.

مرکز تولید دستگاه‌های موبایلی لنوو در نظر دارد تعداد مدل‌هایی که هم‌اکنون به تولید می‌رساند را کاهش دهد تا در نهایت تمامی مدل‌ها تحت برند موتورولا به تولید برسند. ادغام این دو شرکت با یکدیگر باعث خواهد شد تا سری محصولات Moto در آینده توسعه بیشتری یابند و به صورت گسترده‌تر وارد بازار جهانی شوند.

با این وجود گفته شده است که تلفن‌های همراه لنوو به گوشی‌های Moto تبدیل نمی‌شوند. این شرکت به تازگی سری جدیدی را با نام ZUK معرفی کرد. این سری جدید از تلفن‌های همراه با سیاست‌گذاری‌های دقیق برای عرضه جهانی معرفی شده و قرار است در آن گوشی‌های پیشرفته و سطح بالا ساخته شود.

آخرین گزارش مالی منتشر شده نشان داد که عرضه گوشی‌های لنوو در فصل نخست سال جاری میلادی با اندکی کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 16.2 میلیون دستگاه رسیده است تا این مرکز درمجموع بتواند 292 میلیون دلار درآمد کسب کند.

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.