تلفن همراه

گوشی

September 2, 2015
11:04 چهارشنبه، 11ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73038

شبی که برج میلاد میزبان علاقه‌مندان بهNote5 و S6 edge+بود/ رونمایی سامسونگ از Note5 و S6 edge+با تکنولوژی، موسیقی و سرگرمی

مراسم رونمایی عمومی از پرچم‌داران جدید سامسونگ،Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge+،با حضور میهمانانی از سفارت کره جنوبیدر ایران، جمعی از نمایندگان این شرکت و هواداران این گوشی‌های هوشمند که در وب‌سایتسامسونگ برای حضور در این مراسم نام‌نویسی کرده بودند، در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد.
 
در این مراسم که بعدازظهر روز یکشنبه هشتم شهریور برگزار شد، دوک پارک مدیرعامل دفتر کره سامسونگ در ایران، به بیان گوشه‌ای از موفقیت‌های این شرکت در سطح جهان پرداخت و پس از آن علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران،با اشاره به اصل اساسی سامسونگ برای گوش سپردن به بازار، دو گوشی Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge+ را معرفی کرد. این برنامه با معرفی امکانات و ویژگی‌های دو پرچم‌دار جدید توسطعاطفه پورصدراله، مدیر بازاریابی و علیرضا کدخدایی، مدیر محصول موبایل شرکت سامسونگ،‌ ادامه یافت و بعد از آنامید زندگانی، مجری و بازیگر سینما و تلویزیون، اجرای مراسم را به عهده گرفت.
 
امید زندگانی با اشاره به استقبال عموم مردم از گوشی‌های هوشمند،گفت: «این روزها خانواده‌ها با موبایل‌هایشانزندگی می‌کنند و یک خانواده سه نفری با گوشی، درواقع شش نفر است.» او با اشاره به اینکه ارتباط با تلفن‌های هوشمند دو سویه شده و افراد بخش‌ مهمی از زندگی خود را با گوشی هوشمند خود می‌گذرانند یا به کمک آن لحظاتشان را ثبت می‌کنند، از حاضران در مراسم دعوت کرد تا قبل از کنار رفتن پرده‌های سالن و مشاهده یک اتفاق غیرمنتظره، در مسابقه اینترنتی سامسونگ شرکت کنند.
 
با کنار رفتن پرده‌ها، حضارنه تنها شاهد یک اتفاق غیرمنتظره بودند،بلکهآنرا به گوش شنیدند. جایی کهگروه موسیقی «دنگ‌شو» با اجرای موسیقی زنده، انرژی تازه‌ای به سالن بخشید. اعضای این گروه پس از اجرای موسیقی‌شان که با استقبال خوبی هم از جانب حضار روبرو شد،به خانواده بزرگ سامسونگ‌، بابت ورود پرچم‌داران جدیدشان تبریک گفتند وبا ثبت عکس سلفی یادگاری با حضار در سالن، به کار خود پایان دادند.
 
پس از پایان این مراسم و پذیرایی، حاضران در سالن، به سمت محوطه تجربه محصول راهنمایی شدند تا از نزدیک با امکانات و ویژگی‌های این دو پرچم‌دار جدید آشنا شوند. علاوه بر بخش تجربه محصول، بخشهای سرگرم کننده ای نظیر مسابقه طراحی با قلم Note5و بازی براساس ویژگیهای محصولات جدید همراه با موسیقی زنده در محوطه نیز برپا بود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.