رسانه‌های اجتماعی

September 2, 2015
16:54 چهارشنبه، 11ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73065

لینکدین یکی از مشکلات بزرگ‌اش را حل کرد

شبکه‌ی اجتماعی لینکدین اخیرا یک به‌روزرسان جدید ارایه داده که در آن بسیاری از مشکلات مربوط به پیام‌رسانی حل شده است.
 
امروزه «لینکدین» (LinkedIn) بدون شک یک سرویس ارزشمند و حتی ضروری محسوب می‌شود، اما این بدین معنی نیست که کاربری این سایت آسان است. این شرکت اخیرا سرویس‌اش را به‌روزرسانی کرده و تغییرات مثبت و مهمی را به ویژه در بخش اینباکس ایجاد کرده است.
 
یکی از ناقص‌ترین و نامرتب‌ترین ویژگی‌های لینکدین، سرویس پیام‌رسانی آن بود که باعث آزردگی کاربران می‌شد. بخش اینباکس لینکدین به کاربر این امکان را نمی‌داد که مکالمه با مخاطب‌اش را در یک صفحه به طور کامل ببیند؛ همچنین هنگام دریافت پیام جدید هیچ اعلانی برای کاربر نمی‌آمد. اما با به‌روزرسانی جدید لینکدین این مشکلات حل شده‌اند. این شرکت طراحی کاملا جدیدی به تجربه‌ی پیام‌رسانی بخشیده است. دیگر از سبک شبیه به ایمیل اینباکس خبری نیست؛ و به جای آن یک رابط کاربری چت مانند معرفی شده که مکالمه را برای کاربران راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند. رابط کاربری جدید مشابه سرویس‌های پیام‌رسانی‌های رایج دیگر هستند که به آنها عادت دارید؛ مثل فیس‌بوک و Hangouts.
 
گذشته از این، لینکدین برای همگام شدن با نحوه‌ی استفاده‌ی کاربران از چت، در به‌روزرسانی جدید امکان ارسال تصاویر GIF، شکلک‌های ایموجی و برچسب‌ها را هم فراهم کرده است. همچنین می‌توانید تصاویر و فایل‌هایی را به پیام‌هایتان ضمیمه کنید. این ابزار می‌تواند در بافت کار-محور لینکدین مفید واقع شود.
روی هم رفته طراحی جدید رابط کاربری پیام‌رسانی معقول‌تر است. با معرفی پیام‌رسانی کوتاه در لینکدین، از این به بعد، در تماس ماندن با مخاطبان آسان‌تر می‌شود. این به‌روزرسان در حال حاضر در وب‌سایت لینکدین پیاده شده و به زودی برای سیستم‌های عامل iOS و اندروید هم ارایه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.