تلفن همراه

گوشی

September 20, 2015
7:43 یکشنبه، 29ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73389

انتشار اطلاعات تازه ای از تلفن هوشمند شیائومی Mi 4c

آقای Lin Bin، نماینده و یکی از موسسین شیائومی اخیرا در خصوص تلفن هوشمند Mi 4c موارد مختلفی را بیان کرده است. وی اظهار داشته که این تلفن همراه، در تاریخ ۲۲ سپتامبر – سه شنبه ۳۱ شهریور ماه رونمایی خواهد شد. نکته جالب اما از جایی آغاز می گردد که شیائومی قصد دارد ۱۰۰ هزار نسخه از این تلفن هوشمند را به تولید برساند.
 
     
 
Mi 4c در سه نسخه تولید خواهد شد؛ نمونه اول دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت حافظه رم است. نمونه دوم و سوم دارای ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هستند.
 
در خصوص قیمت این موبایل، صرفا به مدل ۳۲ گیگابایتی به همراه ۳ گیگابایت رم اشاره شده است که کاربران برای دریافت آن، باید بهایی برابر با ۲۳۵ دلار را پرداخت نمایند. نمونه های مختلف تلفن هوشمند مورد بحث از USB Type-C بهره می برند و آقای Bin اظهار داشته که شاید کاربران بسیاری از این موضوع رضایت نداشته باشند چرا که هنوز این پورت آنطور که باید و شاید فراگیر نشده و در ابتدای راه خود قرار دارد.
 
این مسئول شیائومی خبر می دهد که کاربران اما می توانند در این موبایل هم از پورت USB-C بهره برند و هم از نمونه های قدیمی تر MicroUSB. وی می گوید که یک کابل MicroUSB به همراه آداپتور USB-C در جعبه تلفن هوشمند مورد اشاره موجود خواهند بود. به نظر می رسد که این تلفن هوشمند، آخرین موبایل شرکت چینی پیش از عرضه Mi 5 باشد؛ اسمارت فونی که گفته می شود یکی از اولین هاست که به اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز می شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.