تلفن همراه

گوشی

September 21, 2015
12:02 دوشنبه، 30ام شهریورماه 1394
کد خبر: 73408

آیفون 16 گیگابایتی حافظه کافی دارد؟

این تردید وجود دارد که تصمیم اپل برای ارائه آیفون 16 گیگابایتی شگردی برای جذب مشتریان بیشتر است. اگرچه برای خرید یک آیفون با حافظه بالاتر باید پول بیشتری هزینه کرد ولی برای تعداد زیادی از کاربران همین حافظه 16 گیگابایتی نیز بیشتر از نیاز آنهاست.
 
شما تصمیم دارید یک آیفون یا آی‌پد بخرید ولی نمی‌دانید که آیا حافظه یک آیفون 16 گیگابایتی برای شما کافی است یا خیر. پاسخ این سوال ساده است. آیا شما یک توسعه دهنده نرم افزار هستید؟
 
اگر شما سازنده اپلیکیشن نیستید و چند اپلیکیشن چند گیگابایتی را به طور همزمان توسعه نمی‌دهید، پس یک آیفون 16 گیگابایتی احتمالا بیشتر از نیازتان حافظه خواهد داشت. بنابراین احتمالا تصاویر و ویدئوهای زیادی را نیز در گوشی خود ذخیره نخواهید کرد و آنها را هر چند وقت یک بار از گوشی تان پاک خواهید کرد.
 
آیا تصاویر و ویدئوهای خود را به خوبی مدیریت می‌کنید؟ اگر بله، شما فردی هستید که به فضای کمتری نسبت به افرادی که گوشی خود را با هزاران تصویر و ویدئو پر کرده‌اند نیاز خواهند داشت. اصولا افرادی که آیفون 16 گیگابایتی دارند اطلاعات خود را بهتر از افرادی که یک نسخه 64 گیگابایتی دارند مدیریت می‌کنند.
 
آیا گوشی را برای مصرف کاری می‌خواهید؟ گوشیهایی که برای مصرف تجاری استفاده می‌شوند، اغلب فایلهای بی استفاده کمتری نسبت به گوشی‌هایی که مصرف شخصی دارند، در آنها وجود دارد.
 
بررسی کنید که آیا گوشی کنونی‌تان حافظه داخلی کافی دارد یا خیر. برای این منظور به بخش تنظیمات و حافظه داخلی بروید. اگر شما در حال حاضر با 16 گیگابایت مشکلی ندارید، لزومی ندارد که پول اضافی صرف کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.